تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد حین کنترل خودروهای سواری ورودی به کشور در بازرسی از یک خودرو مشکوک ۳۷۹ بطری کوچک موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

کشف ۳۷۹ بطری مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور حین کنترل خودروهای سواری ورودی به کشور به یک دستگاه خودرو مشکوک شندند، در بازرسی از این خودرو ۳۷۹ بطری کوچک به وزن ۶۴ کیلو و ۷۰۰ گرم با لفافه موادمخدر از نوع تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت مرزبانان تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد خودرو را توقیف و قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و به‌همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی دادند.

سردار شجاع در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، بنابراین مرزبانان با مخلان نظم و امنیت عمومی به‌ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.