تحولات لبنان و فلسطین

پخش سری جدید «شام ایرانی» از امروز در نمایش خانگی آغاز شد.

اولین «شام ایرانی» خانوادگی را ببینید +ویدیو

به گزارش قدس آنلاین، اولین قسمت رئالیتی شو «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با ترکیبی از بازیگران و چهره‌های آشنا، و یک تفاوت ویژه امروز ۲۹ مهر ساعت ۸ صبح در فیلیمو منتشر شد.

در مجموعه جدید برخی زوج های سینمایی در مسابقه حضور دارند تا فضای مسابقه و دورهمی، صمیمانه تر جلوه کند.
 
کمند امیرسلیمانی،میزبان قسمت نخست این برنامه است و پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا،  الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی از دیگر چهره‌هایی هستند که مهمان «شام ایرانی» شده‌اند. 


بعد از پخش سری اول این رئالیتی‌شو و استقبال از آن، سازندگان آن سراغ ساخت سری جدید این برنامه رفتند تا بار دیگر در نمایش خانگی مهمانی به سبک «شام ایرانی» را برگزار کنند.

داستان «شام ایرانی»

شام ایرانی مجموعه‌ای است که مشابه آن با اندکی تفاوت در اغلب کشورها و توسط پلتفرم‌های بین‌المللی ساخته می‌شود و به نمایش درمی‌آید و در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد؛ در این رئالیتی شو بازیگران و چهره‌های شناخته‌شده در حوزه هنر، ورزش و موسیقی در گروه‌های چهارنفره، دوستانشان را برای شام و دورهمی دوستانه به منزل خود دعوت می‌کنند.

آن‌ها سعی می‌کنند در یک شب از میهمانان خود به‌خوبی پذیرایی کنند و لحظات زیبایی را برایشان بسازند. گاهی میزبان سعی می‌کند میهمانانش را با اجرای یک برنامه خاص یا دعوت از میهمان دیگری غافلگیر کند. میهمانان در پایان هرشب به میزبان خود بابت شام و پذیرایی امتیاز می‌دهند. در کنار میهمانان، چند داور بی‌طرف که اطلاعات نسبی درباره غذاهای ایرانی و پذیرایی و میزبانی دارند هم به هریک از آن‌ها امتیاز می‌دهند. در پایان چهار شب، یک نفر به عنوان بهترین میزبان انتخاب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.