تحولات لبنان و فلسطین

سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از راه‌اندازی سرویس جدید «تعیین نام هوشمند» در سکوی خدمات دیجیتال کاتب خبر داد.

راه‌اندازی سرویس «تعیین نام هوشمند» در سکوی خدمات دیجیتال کاتب

محسن طاهریان سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به فناوری‌های پیشرفته بکار رفته در سرویس جدید «تعیین نام هوشمند»، اظهار کرد: الگوریتم تعیین نام هوشمند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، نام‌های پیشنهادی متقاضیان را به دقت بررسی کرده و بر اساس قواعد تعیین نام، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد. این الگوریتم همچنین با استفاده از روش‌های توصیه‌گر، در صورت رد شدن نام پیشنهادی، گزینه‌های مشابه و مناسبی را به متقاضی پیشنهاد می‌کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: راه‌اندازی این سرویس گامی مهم در راستای هوشمندسازی خدمات ثبتی و تسهیل امور برای متقاضیان تاسیس شرکت‌ها محسوب می‌شود. با استفاده از این سرویس، متقاضیان می‌توانند به سرعت و سهولت نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کرده و فرآیند ثبت شرکت را با سرعت بیشتری به پایان برسانند.

سرپرست معاونت توسعه فناوری در تکمیل مزایای مزایای سرویس تعیین نام هوشمند سامانه کاتب، افزود: سرعت و دقت بالا در انتخاب نام از اهمیت بالایی در فرآیند تاسیس شرکت برخوردار است که با ارایه این سرویس جدید فرآیند انتخاب نام که قبلاً بسیار زمان‌بر و مستلزم مراجعه حضوری و بررسی‌های متعدد بود، اکنون به سرعت و به صورت آنلاین انجام شده الگوریتم هوشمند با دقت بسیار بالایی نام‌های پیشنهادی را بررسی کرده و از انتخاب نام‌های تکراری، مشابه یا مغایر با قوانین جلوگیری می‌کند.

طاهریان افزایش شفافیت و کاهش ابهام را سیاست سازمان ثبت اسناد و املاک برشمرد و افزود: الگوریتم‌های سرویس جدید با توجه به قوانین و مقررات دقیق تعیین نام، به متقاضیان کمک می‌کند تا از انتخاب نام‌هایی که با قوانین مغایرت دارند، اجتناب وبا ارائه راهنمایی‌های روشن و دقیق، به مردم کمک می‌کند تا نامی مناسب و متناسب با فعالیت شرکت خود انتخاب کنند.

سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزایش رضایت‌مندی متقضایان را پر اهمیت دانسته و تاکید کرد: رابط کاربری ساده و روان این سرویس، استفاده از آن را برای همه افراد آسان و با ارائه گزینه‌های متنوع و مشابه، به مردم کمک می‌کند تا نامی را انتخاب کنند که با سلیقه و نیازهای آن‌ها مطابقت داشته باشد.

طاهریان افزود: با حذف مراحل اضافی و کاهش مراجعه حضوری، هزینه‌های مربوط به تاسیس شرکت به طور قابل توجهی کاهش و با سرعت بخشیدن به فرآیند انتخاب نام، امکان استفاده بهینه از منابع و افزایش بهره‌وری در سازمان ثبت اسناد فراهم می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه فناوری سازمان ثبت خاطر نشان کرد: این سرویس با تسهیل فرآیند ثبت شرکت، به رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا کمک شایانی کرده، زیرا انتخاب یک نام مناسب و متمایز، یکی از عوامل مهم در افزایش رقابت‌پذیری یک کسب‌وکار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.