تحولات لبنان و فلسطین

کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که عملیات قهرمانانه امروز در تل‌آویو یک سیلی بزرگ به سیستم امنیتی و نظامی دشمن صهیونیستی بوده و علاوه بر افشای ضعف و شکنندگی این رژیم، حامل پیامی برای افکار عمومی صهیونیست‌هاست.

 مقاومت‌: عملیات تل‌آویو سیلی بزرگ به سیستم امنیتی اسرائیل بود

قدس؛ در واکنش‌ها به عملیات قهرمانانه بزرگی که امروز در نزدیکی مقر موساد در شمال تل‌آویو انجام شد و تلفات جانی بی‌سابقه‌ای به صهیونیست‌ها وارد کرد، کمیته‌های مقاومت در فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات استشهادی قهرمانانه در گلیلوت را تبریک می‌گوییم و آن را پاسخ طبیعی به جنایات، تروریسم و جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است: عملیات استشهادی در گلیلوت یک ضربه و سیلی بزرگ به سیستم امنیتی و نظامی فرسوده و ضعیف صهیونیستی بوده و تاییدی بر شکنندگی این رژیم است. این عملیات همچنین نشان می‌دهد که فرزندان ملت آزاده ما می‌توانند به هر مکانی که می‌خواهند برسند و با قدرت به دشمن ضربه بزنند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: عملیات گلیلوت پیامی به افکار عمومی صهیونیست‌هاست؛ با این عنوان که تصویر موهوم پیروزی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر به شهرک نشینان ارائه می‌دهد، چیزی جز توهم و سراب نیست و فلسطین تنها متعلق به صاحبان اصلی آن است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین خطاب به شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرد که مقامات شما در دستاوردهای خیالی و رویاهای سنگین غرق شده‌اند و شما را به سمت پرتگاه می‌برند.

منابع محلی فلسطین امروز یکشنبه گزارش دادند که یک عملیات زیرگیری با کامیون نزدیک مقر موساد در شمال تل‌آویو رخ داده است، این حادثه در ایستگاه اتوبوس در منطقه "گلیلوت" در شمال تل آویو رخ داد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که این عملیات در نزدیکی ورودی پایگاه نظامی «گلیلوت» که مقر سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل از جمله موساد و یگان ۸۲۰۰ از بخش اطلاعات نظامی است، انجام شده است.

گزارش‌های اولیه حاکی است که دست کم ۵۰ نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال ۱۵ نفر از آنها وخیم گزارش شده است. همچنین برخی منابع از هلاکت ۶ نظامی اسرائیلی در این عملیات خبر دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد مجری عملیات زیرگیری با کامیون در نزدیکی مقر موساد در تل آویو به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

طبق گزارش رسانه‌های عبری، هنوز شماری از صهیونیست‌ها زیر کامیون گیر کرده‌اند و به احتمال زیاد، آمار تلفات بسیار بیشتر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.