تحولات منطقه

مدیر امور منابع آب مشهد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت:۶۱۲ حلقه چاه غیرمجاز در مشهد از ابتدای امسال تاکنون مسدود و از سرقت ۲۲.۵ میلیون متر مکعب آب جلوگیری شد.

جلوگیری از سرقت ٢٢.۵ میلیون متر مکعب آب در مشهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، امیرحسین حبشی زاده در این خصوص افزود: ۳۴۷ حلقه چاه غیرمجاز نیز در سایر محدوده‌های تحت مدیریت امور منابع آب مشهد شامل شهرستان‌های چناران، گلبهار، طرقبه - شاندیز و فریمان شناسایی و مسدود شد.

وی اضافه کرد: همچنین گروه گشت و بازرسی این شرکت در همین مدت ۲۱ دستگاه حفاری غیر مجاز را در محدوده شهرستان مشهد توقیف کردند.

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: مقابله با انشعابات و چاه های غیرمجاز در راستای حفظ منابع زیر زمینی با جدیت ادامه دارد.

حبشی زاده افزود: همچنین امسال تا کنون بیش از ۹۶ هکتار از بستر و حریم رودخانه ها در مشهد رفع تصرف شده است

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha