به گزارش قدس آنلاین، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه میزان بارندگی در سال آبی جاری نسبت به سال های قبل بهتر بوده است، گفت: هرچند که ورودی آب به چهار سد دوستی، ارداک، کارده و طرق که بخشی از آب شرب مشهد را تامین می کند، قابل توجه نبوده است ، لیکن حوزه مدیریت آب استان با اجرای طرح های جایگزین این میزان آب را از پروژه های دیگر جایگزین نموده است.
کاظم جم اظهار کرد: مدیران و کارشناسان این شرکت با تمام توان در صدد اجرای پروژه های اضطراری تامین آب شرب مشهد هستند که با کمک تمامی دستگاههای دخیل و با بهره برداری از آن ها، آب موردنیاز مردم بخصوص در ایام پیک تابستان تامین شود.جم همچنین از مردم خواست با صرفه جویی و مدیریت مصرف آب، فرزندان خود در شرکت های آب منقطه ای و آب و فاضلاب که در حال حاضر شبانه روز در تلاش هستند را یاری نمایند .





نظر شما