تحولات منطقه

با وجود ورودی ناچیز آب به چهار سد تامین کننده آب شرب مشهد، هیچ برنامه ای برای جیره بندی آب در این کلان شهر وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی آب منطقه ای خراسان رضوی: برنامه ای برای جیره بندی آب در مشهد وجود ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه میزان بارندگی در سال آبی جاری نسبت به سال های قبل بهتر بوده است، گفت: هرچند که ورودی آب به چهار سد دوستی، ارداک، کارده و طرق که بخشی از آب شرب مشهد را تامین می کند، قابل توجه نبوده است ، لیکن حوزه مدیریت آب استان با اجرای طرح های جایگزین این میزان آب را از پروژه های دیگر جایگزین نموده است.

کاظم جم اظهار کرد: مدیران و کارشناسان این شرکت با تمام توان در صدد اجرای پروژه های اضطراری تامین آب شرب مشهد هستند که با کمک تمامی دستگاه‌های دخیل و با بهره برداری از آن ها، آب موردنیاز مردم بخصوص در ایام پیک تابستان تامین شود.جم همچنین از مردم خواست با صرفه جویی و مدیریت مصرف آب، فرزندان خود در شرکت های آب منقطه ای و آب و فاضلاب که در حال حاضر شبانه روز در تلاش هستند را یاری نمایند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha