تحولات منطقه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه ها را به آتش کشیدند.

نیروهای مسلح ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه‌ را به آتش کشیدند/ دست برتر را در میدان داشتیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قدس آنلاین: بهنام سعیدی در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: مهمترین عامل عقب نشینی آمریکا این بود که ما دست برتر را در میدان داشتیم؛ آمریکا فکر نمی‌کرد که چند دقیقه بعد از تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران، دست برتر نیروهای مسلح ما را در میدان ببیند.

بنابر روایت ایسنا، این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه ها را به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: وضعیت حیفا و تل‌آویو را بررسی کنید؛ اگر رژیم صهیونیستی راست می‌گوید اجازه دهد که رسانه‌ها بدون سانسور وضعیت حیفا و تل‌آویو را نشان داده و به تصویر بکشند. به قول سید مجید موسوی فرمانده عزیز هوافضا، آن‌جا را شخم زدند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha