قدس آنلاین: بهنام سعیدی در گفتوگوی تلویزیونی گفت: مهمترین عامل عقب نشینی آمریکا این بود که ما دست برتر را در میدان داشتیم؛ آمریکا فکر نمیکرد که چند دقیقه بعد از تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران، دست برتر نیروهای مسلح ما را در میدان ببیند.
بنابر روایت ایسنا، این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح ما هر جایی را که اراده کردند، مورد هدف قرار دادند؛ نزدیک به ۱۷ پایگاه آمریکا و پالایشگاه ها را به آتش کشیدند.
وی ادامه داد: وضعیت حیفا و تلآویو را بررسی کنید؛ اگر رژیم صهیونیستی راست میگوید اجازه دهد که رسانهها بدون سانسور وضعیت حیفا و تلآویو را نشان داده و به تصویر بکشند. به قول سید مجید موسوی فرمانده عزیز هوافضا، آنجا را شخم زدند.




نظر شما