تحولات منطقه

سردار موسوی با انتشار فیلمی در فضای مجازی نوشت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: سکوهای پرتاب موشک و پهپاد را پر کردیم؛ حتی بیشتر از قبل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارش قدس آنلاین، سردار سیدمجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با انتشار فیلم اورهال و بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی نوشت:

در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است.

خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آن سوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند.

این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha