تحولات منطقه

رضایی گفت: ما در حال تثبیت یک معادله ایرانی در منطقه هستیم که طی آن، ایران در برابر هیچ بی‌نظمی خویشتن‌داری نمی‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ایران دیگر در برابر هیچ شرارت و بی‌نظمی خویشتن‌داری نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی کشور در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی در رابطه با مقابله ایران با شیطنت های آمریکایی ها در منطقه، اظهار کرد: ما در حال تثبیت یک معادله ایرانی در منطقه هستیم که طی آن، ایران دیگر در برابر هیچ شرارت و بی‌نظمی خویشتن‌داری نمی‌کند.

وی افزود: [این کار] مقداری برای آمریکایی‌ها درد و خرج دارد اما عادت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha