تحولات منطقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت:‌ با وجود آسیب به زیرساخت‌های پژوهشگاه فضایی در جریان حملات اخیر، توسعه طرح‌های فضایی کشور با جدیت دانشمندان و عزم دولت چهاردهم در دوره پساجنگ و بازسازی، با سرعت و قوت بیشتری دنبال خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: برنامه فضایی ایران پس از جنگ با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:‌ «امروز میزبان جمع گسترده ای از نخبگان و دانشمندان صنعت فضایی کشور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بودم. گپ‌وگفتی صمیمی، اما صریح و بدون روتوش!
‌با وجود حملات دشمن به زیرساخت‌های فیزیکی پژوهشگاه فضایی، قطعاً با اهتمام و جدیت دانشمندان، توسعه طرح‌های فضایی در دوران پساجنگ و سازندگی ایران عزیز با سرعت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد. گام‌های دولت چهاردهم در این مسیر بسیار مصمم‌تر از گذشته است.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha