۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 178959

اکبر میثاقیان مربی نام آشنای فوتبال کشور به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت انتخاب شد.

میثاقیان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت شد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: از سوی شهرام مشرفی مالک جدید باشگاه سپیدرود اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم تعیین شد.

رادنی دیدار افزود: میثاقیان که یکی از مربیان باسابقه فوتبال کشور است تاکنون موفق شده با تیم های ابومسلم، شموشک، پدیده، شهرداری تبریز و آلومینیوم هرمزگان به لیگ برتر فوتبال صعود کند و سال قبل نیز به همراه تیم شهرداری نوشهر به رقابتهای لیگ دسته یک کشور رفت.

وی ادامه داد: میثاقیان سابقه هدایت تیمهای مختلف را در لیگ های کشور بر عهده داشته و امید است بتواند به همراه سپیدرود رشت به لیگ دسته یک و در نهایت به لیگ برتر صعود کند. مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه به تعیین مدیرعامل این باشگاه نیز اشاره و بیان کرد: همچنین طی حکمی از سوی شهرام مشرفی، مدیرعامل جدید این باشگاه نیز معرفی شد.

وی اضافه کرد: طی این حکم سیدمهدی آقازاده از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

وی اضافه کرد: آقازاده مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی سازمان های ورزشی و نیز دانشجوی مقطع دکترای مدیریت ورزش است که پیش از این نیز وی سابقه مدیرعاملی باشگاه سپیدرود را طی سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ عهده دار بود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، فصل گذشته موفق به صعود به لیگ دسته یک نشد و امسال نیز باید در رقابتهای لیگ دسته دوم حضور یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.