مدیر روابط عمومی باشگاه سپدرود رشت گفت: ابوالفضل عباسی که سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارد به سپیدرود رشت پیوست.

دروازه‌بان لیگ برتری به سپیدرود رشت پیوست

به گزارش قدس آنلاین، رادنی دیدار اظهار کرد: عباسی دروازه‌بان ۲۵ ساله فصل گذشته اورکی اسلامشهر با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسید و با عقد قراردادی یک ساله به عضویت این تیم درآمد.

وی افزود: این دروازه‌بان سابقه بازی با تیم‌های فوتبال شهرخودرو و صبای قم را در رقابت‌های لیگ برتر در کارنامه دارد و به جز آن نیز، در تیم‌های فوتبال بادران تهران، گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی به میدان رفته است.

وی از پیوستن یک بازیکن دیگر به سپیدرود رشت اشاره و بیان کرد: همچنین پیام ملکیان مدافع ۲۸ ساله فصل جاری آریو اسلامشهر در لیگ دسته نخست پس از فسخ قرارداد با تیمش، به سپیدرود رشت پیوست.

دیدار ادامه داد: ملکیان در فصل گذشته همراه با آریو اسلامشهر به لیگ دسته نخست صعود کرد و پس از آغاز مسابقات لیگ یک، با تیمش فسخ قرارداد کرد و به جز آن سابقه چندین سال بازی به همراه با تیم‌های پدیده شهرخودرو، سیاه جامگان و نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر دارد.

دیدار خاطرنشان کرد: پیش از این نیز حمید خدابنده لو هافبک فصل گذشته آرمان گهر سیرجان، میلاد کرمانی هافبک فصل گذشته چوکای تالش، میثم فردوسی، محمدرضا داوری هافبک کویر مقوای تهران، میلاد پورقلی دروازه بان فصل گذشته داماش، صادق صادقی، میلاد پورصف شکن، نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اتحاد فومن، عرفان شمخالی مهاجم فصل گذشته چوکای تالش، امید قربانی و پویا عزیزپور با مسئولان سپیدرود رشت به توافق رسیده و به این تیم پیوستند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین معین تقوی مدافع سپیدرود، میلاد پورمحسن کاپیتان و مدافع سی و یک ساله سپیدرود رشت و مهیار نوری مدافع وسط این تیم قرارداد خود را با سپیدرود رشت تمدید کردند.

سپیدرود هفته نخست میزبان شهرداری بندرعباس

وی به آغاز رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به قرعه کشی انجام شده و اعلام سازمان لیگ، مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور از روز ۱۶ مهرماه آغاز می شود.

دیدار در ادامه گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست این مسابقات میزبان است و باید روز ۱۶ مهر ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل تیم فوتبال شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: سپیدرودی‌ها در گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، شهدای رزکان البرز، پاس همدان، شهرداری ماهشهر، شهرداری بم، آریو گل اسلامشهر، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آینده سازان اردبیل، کیان سام بابل، سامیت نو تهران هم گروه است.

فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی ۵۳ ساله، قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی کشور به شمار می‌رود که این تیم هم اینک در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.