تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند وارد موضوع حق‌آبه‌ها شده و به این مسؤله رسیدگی کند.

مردم خواستار ورود قوه قضائیه برای رسیدگی به حق‌آبه‌ها هستند!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی  در دومین همایش مردم برای احیای زاینده‌رود گفت: افرادی که یک روز از مستمندان دستگیری می‌کردند، امروز خودشان محتاج زکات شده‌اند و این موضوع خیلی شایسته مسؤولان نیست.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما هنوز می‌ترسد رودخانه خشک را نشان دهد و هر تصویری از زاینده‌رود نشان می‌دهد، تصویر رودخانه پر آب است، در حالی که روح و روان زاینده‌رود خشک شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: چطور می‌شود شهرهای کرمان و رفسنجان آب بخرند و از زیرگوش اصفهان به شهرهایشان ببرند، اما در اصفهان تا کسی حرف می‌زند می‌گویند حرف نزنید، گریه نکنید و مرثیه نخوانید، اگر مردم هم بخواهند تجمع کنند می‌گویند مجوز نمی‌دهیم.

سهل‌آبادی اضافه کرد: ما به لطف خدا و بارش‌های مستمر چشم امید داریم اما اجازه هم نمی‌دهیم با زاینده‌رود شوخی کنند.

وی تصریح کرد: مگر نه اینکه مردم اصفهان بیشترین مالیات را بعد از تهران می‌پردازند، مگر نه اینکه بیشترین ایجاد شغل را داریم‌، مگر نه اینکه بیشترین شهید و ایثارگر را تقدیم نظام کرده‌ایم، پس چرا یک اصفهان‌ستیزی در بین برخی مسئولان وجود دارد؟

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بیان کرد: ما از مسئولان می‌خواهیم حداقل به همان مصوبه 9 ماده‌ای که نفع آن چنانی هم برای استان نداشته و استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان را در کنار هم دیده و سهم و حق این استان را تقسیم کرده است احترام بگذارند و آن را عملی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.