تحولات لبنان و فلسطین

حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور اعلام کرد تلاش ها برای پیدا کردن عاملان اصلی اسیدپاشی های اصفهان همچنان ادامه دارد.

قائم مقام وزیر کشور: تلاش ها برای پیدا کردن عاملان اسیدپاشی های اصفهان ادامه دارد

 خبرنگار سیاسی ایرنا، سخنگوی وزارت کشور در حاشیه نخستین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگر اولادی در جمع خبرنگاران گفت: پس از اطلاع از حادثه اسیدپاشی، بلافاصله وزیر کشور و معاون انتظامی - امنیتی وی در استان اصفهان حضور پیدا کردند و این پرونده همچنان در جلسات شورای تامین وزارت کشور در حال پیگیری است.


پرونده اسید پاشی از دو هفته گذشته با اسیدپاشی بر روی صورت یک خانم جوان اصفهانی در افکار عمومی مطرح شد و بر اساس آماری که از سوی مراجع رسمی اعلام شده تاکنون 4 مورد مورد اسید پاشی در این شهر رخ داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در این ارتباط با ابراز تاسف شدید از وقوع این اعمال غیرانسانی و ابراز همدردی با مصدومان و مردم شریف، متدین و غیور اصفهان، خواهان تسریع در پیگیری ماموریت محوله به سه وزارتخانه کشور، اطلاعات و دادگستری در این زمینه شد.

همچنین آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با صدور دستوری خطاب به معاون اول خود از وی خواست در اسرع وقت با حضور در استان اصفهان و بررسی مجدانه موضوع اسیدپاشی و دستورات اکید به نیروهای امنیتی و انتظامی و دادگستری، مساله را پیگیری و نتیجه را به رییس قوه قضاییه گزارش کنند.

این جنایات هولناک، خشم همه اقشار مردم و نیز مسوولان را برانگیخته و همگی خواهان اشد مجازات برای عاملان آن هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا تجمع روز گذشته مقابل وزارت کشور در اعتراض به جنایات هولناک اسیدپاشی با مجوز قانونی بود یا خیر؟ افزود: اطلاع دقیقی ندارم و موضوع صدور هرگونه مجوز برای تجمع ها به استانداری واگذار شده است.

وی از خبرنگاران خواست این موضوع را از استاندار تهران پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.