به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، برایان ناژک، طراح ارشد شرکت آر اند بی که با بسیاری از شرکت های چند ملیتی همکاری می کند، گفت:" همه افرادی که در بخش طراحی فعالیت می کنند از اجرای ایده های تکراری خسته شده بودیم. برای پیدا کردن ایده ترکیب هنر، میوه و سبزیجات یک ماه زمان صرف شده است. "
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 263705
قدس آنلاین: شرکتی تبلیغاتی برای تبلیغ مخلوط کن، هنر کلاسیک، میوه و سبزیجات را با یکدیگر مخلوط کرده و پوستر تبلیغاتی تهیه کرده است.
نظر شما