تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین:رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: هشت اثر نمایشی در جشنواره تئاتر کارگاهی جوان خراسان شمالی حضور خواهند داشت.

حضور 8 اثر نمایشی در جشنواره تئاتر کارگاهی جوان

میثم مرادی بیناباج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، زمان برگزاری این جشنواره تئاتر را 30 بهمن تا دوم اسفند ماه عنوان کرد.

وی گفت: در نخستین روز از برگزاری سومین جشنواره تئاتر کارگاهی جوان استان خراسان شمالی چهار نمایش در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش آنالیز به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی اکبر یزدانی از بجنورد، خوک به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی مریم نوروزی از اسفراین، ارثیه‌های عاطفی به نویسندگی علی پویان و کارگردانی محمود آزاد از اسفراین و به رنگ انار به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی امیر صالح قراچورلو از بجنورد از جمله این آثار نمایشی هستند.

وی با اشاره به نمایش‌های روز دوم سومین جشنواره تئاتر کارگاهی جوان حوزه هنری خراسان شمالی گفت: برجک شماره 37 به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی احسان یحییآبادی از اسفراین، در حال کندن پوست پیاز به نویسندگی آرمان طیران و به کارگردانی سعید آذرخشی از بجنورد و نمایش غریبه به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی امیرحسین روحانی از بجنورد از برنامه‌های دومین روز از این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: در سومین روز از این جشنواره هم نمایش خدا را شکر به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل الهی از گرمه روی صحنه می‌رود.

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای این آثار نمایشی در سومین جشنواره تئاتر کارگاهی جوان حوزه هنری خراسان شمالی کارگاه‌های تخصصی تئاتر پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.