انتخابات

سینا حسینی : باشگاه پرسپولیس دوباره در آستانه تغییرات بنیادی قرار گرفته است، پس از زمزمه حضور برانکو ایوانکوویچ در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، روز یکشنبه حمید درخشان از ادامه حضورش در این پست انصراف داد ...

 برانکو با چراغ سبز عابربانک سرمربی پرسپولیس شد!

 ودر ملاقات با قائم مقام باشگاه پرسپولیس، این مسأله را به نژاد فلاح اعلام کرد تا مدیران پرسپولیس به فکر انتخاب جانشین وی باشند.

از آنجا که مذاکرات با برانکو به نتیجه روشنی نرسیده بود، نژاد فلاح به صورت موقت حسین عبدی را به عنوان سرمربی موقت تیم معرفی کرد تا در بازی با النصر، وی هدایت این تیم را برعهده گیرد تا شاید بعد از اتمام این بازی سرنوشت نتیجه مذاکرات با برانکو مشخص شود.

هرچند مدیران باشگاه پرسپولیس از موافقت احتمالی برانکو تا حدود زیادی مطمئن بودند، اما مشکلات مالی بویژه موضوع پرداخت پیش قسط اول قرارداد برانکو توسط باشگاه در پروسه جذب وی اختلالاتی را ایجاد کرد، به همین منظور نمایندگان پرسپولیس از استانبول برای نژاد فلاح پیغام فرستادند که تا پول به حساب برانکو واریز نشود، این مربی حاضر به حضور در تهران نمی شود.

نژاد فلاح برای حل این مسأله بی‌درنگ با امیر خادم تماس گرفت که معاون وزیر به نژاد فلاح پیشنهاد داد موضوع را با هدایتی در میان بگذارد تا این مسأله با ورود وی برطرف شود، پیشنهاد خادم توسط نژاد فلاح به هدایتی منتقل شد تا عابر بانک پرسپولیسی ها برای انجام این کار پیش شرط‌های خود را تعیین کند، هرچند حسین هدایتی تا به این لحظه هیچ اظهارنظر رسمی نداشته است، اما گفته می شود وی برای این اقدام دو پیش شرط تعیین کرده که در صورت انجام این دو شرط، او مقدمات عقد قرارداد برانکو را فراهم می کند. گفته می شود، شرط اول هدایتی برای پرداخت پیش قسط اول حضور و عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس بوده و در شرط دوم تأکید کرده   در مزایده سوم به وی امتیاز ویژه ای داده  شود تا او نیز بتواند برای خرید امتیاز باشگاه وارد عمل شود. نژاد فلاح که نقش واسطه این معامله پشت پرده را ایفا می کرد، با توجه به نداشتن اختیار کافی در مورد تصمیم گیری های کلان و این چنینی، موضوع شروط هدایتی را به وزارت ورزش اعلام کرد که آنها در گام نخست با شرط اول هدایتی موافقت کردند، اما برای شرط دوم به وی اطمینان خاطر کامل ندادند.

پاسخ وزارت ورزش هرچند زیاد ایده آل نبود، اما هدایتی  قبول کرد که هزینه های حضور برانکو در پرسپولیس را پرداخت کند، اما برای اینکه همه چیز را یک طرفه نپذیرد، به نژاد فلاح تأکید کرد، تمام مبلغ قرارداد برانکو را نخواهد داد، بلکه بخش عمده ای از آن را پرداخت می کند، چون ممکن است پس از پرداخت این رقم با شرایط متفاوتی رو به رو شود، به همین دلیل تضمین داد اگر در مزایده سوم پرسپولیس به او واگذار شد، تمام مخارج این کار و هزینه تیمداری را پرداخت کند، در غیر این صورت فقط به عنوان یک عضو هیأت مدیره تا حدی که لازم است، هزینه می‌کند.

در این مرحله پس از توافقات اولیه، نژاد فلاح به نمایندگان باشگاه در استانبول پیغام داد که برانکو را در جریان این مسأله قرار دهند و به او اطمینان بدهند که ظرف 48 ساعت آینده پول به حسابش واریز خواهد شد تا او به تهران بیاید و با امضای قرارداد یک سال و نیمه، هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.