تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: در نشست خبری پیش از بازی دربی پدیده با سیاه جامگان که در هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، هر دو سرمربی تعطیلات لیگ برتر را فرصت مغتنمی برای تمرین و آمادگی تیمهای خود عنوان کردند.

تعطیلات لیگ فرصت مغتنمی برای تمرین و آمادگی تیم ها بود

 

به گزارش قدس آنلاین، در ابتدای این نشست، سرمربی تیم فوتبال پدیده از اینکه حساسیت بازی باعث تحت تاثیر قرار گرفتن کسب نتیجه مناسب برای دو تیم می شود اظهار نگرانی کرد و افزود: البته این حساسیت نیز می تواند عاملی برای جذب علاقمندان و افزایش میزان استقبال از بازی شود.

به گفته محمدرضا مهاجری اشتباهات فاحش در 5 بازی گذشته از مهمترین عواملی بوده که باعث شکست تیم پدیده در لیگ برتر شده  و بسیاری از موقعیت های گل به این دلیل از دست رفته است.

او که  تجربه سرمربی گری سیاه جامگان را نیز دارد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر شما استقبال از کدام تیم فردا بیشتر است؟ تصریح کرد: هر تیمی که چند بازی را با نتیجه مطلوب انجام داده باشد طبیعی است که تعداد استقبال مردم نیز از آن بیشتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: در حال حاضر تلاش می کنم تفکراتم را با شرایط تیم هماهنگ کنم تا نتایج بهتری در لیگ برتر برای پدیده کسب شود.

مهاجری که البته نمی خواست نظری درباره نحوه داوری در بازی مقابل فولاد دهد بیان کرد: متاسفانه داوری در این بازی اشتباه بود و در صورتی که رخ نمی داد شاید امتیاز ما در جدول بیشتر از حال بود اما اگر بازیکنان تیم نیز بازی بهتری را ارائه کنند داوران هم اشتباه نمی کنند.

او افزود: امیدوارم در بازی فردا که شهرآورد فوتبال مشهد است کمیته داوران، با توجه به حساسیت این بازی، داوران مجربی را انتخاب کنند.

احمدی و واسعی به بازی فردا نمی رسند

همچنین سرمربی تیم سیاه جامگان نیز با ابراز خرسندی از فرصت مغتنمم شمردن تعطیلات لیگ برتر که باعث شرایط بهتر تمرین، افزایش آمادگی، بررسی اهداف تاکتیکی تیم و مرور کردن برنامه ها شد اظهار کرد: 4 بازیکن مصدوم در تیم داریم که از این میان احمدی و واسعی به بازی فردا نمی رسند اما احتمال حضور فرزاد زامهران  در بازی فردا با تشخیص پزشک وجود دارد.

سعید رمضانی از بازی حذف شده با کازرون اهواز در جام حذفی ابراز تاسف کرد و گفت: متاسفانه یک بازی تدارکاتی را از دست دادیم.

او بازهم مانند همیشه به ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند اشاره و بیان کرد: امیدوارم بازی فردا به گونه ای باشد که دل مردم را شاد کند.

شایان ذکر است شهرآورد تیمهای پدیده مشهد و سیاه جامگان خراسان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور عصر سه شنبه 23 شهریور در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود و فروش بلیط نیز سه ساعت قبل از بازی در این ورزشگاه به فروش می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.