تحولات لبنان و فلسطین

نماینده مردم سبزوار در مجلس ضمن تذکر به وزرای راه، جهاد کشاورزی ،اقتصاد و رئیس بانک مرکزی درخواست کرد تا به منظور حل مشکل شرکت پدیده شاندیز نیز تدبیری اندیشیده شود.

برای حل مشکل پدیده شاندیز تدبیر شود
به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم سبزوار در مجلس ضمن تذکر به وزرای راه، جهاد کشاورزی ،اقتصاد و رئیس بانک مرکزی درخواست کرد تا به منظور حل مشکل شرکت پدیده شاندیز نیز تدبیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، رمضانعلی سبحانی فرد در تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود هر چه سریعتر عملیات اجرایی آزادراه حرم تا حرم از مسیر سبزوار به مشهد انجام شود .

وی همچنین اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه راه آهن سبزوار به راه آهن سراسری و همچنین افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار – تهران و عتبات عالیات از دیگر مواردی است که وزیر راه و شهرسازی باید در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس طی تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در تامین انتقال آب کشاورزان و پرداخت چغندرکاران در اسرع وقت شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین به وزیر اقتصاد وبانک مرکزی تذکر داد و گفت: عدم توجه و سنگ اندازی و سخت گیری‌های غیر قانونی در پرداخت تسهیلات، صنعتگران، تولید کنندگان و روستاییان را با مشکل مواجه کرده است که هر چه سریعتر به این موضوع باید رسیدگی شود.

سبحانی فر همچنین خواستار اجرای کامل رتبه بندی حرفه‌ای معلمان و تامین تجهیز مدارس به وسایل کمک آموزشی شد و افزود: افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنان با توجه به نرخ تورم از مواردی است که سالها اقدامی برای آن صورت نگرفته که باید هر چه سریعتر انجام شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در پایان از تلاش دولت برای حل مشکل موسسه مالی میزان تشکر کرد و گفت: انتظار می‌رود برای حل مشکل شرکت پدیده شاندیز نیز تدبیری اندیشیده شود.

منبع: تی نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    8 0
    {{ بسمه تعالی }} چقدرجالب پس ازگذشت یکسال گرفتاری وسرگردانی تعهدنامه داران وسهامداران شرکت پدیده تازه نماینده مردم سبزوار( آقای سبحانی فرد ) بفکرمردم حوزه انتخابی خود افتاده وبانزدیک شدن تاریخ انتخابات زحمت کشیدند که به وزرای وزارت جهاد کشاورزی – وزیرمسکن – وزیراقتصاد زحمت کشیدند تذکرشفاهی دادند وخواستارتدبیراندیشی نسبت به حدودیک میلیون مردم سرگردان وبلاتکلیف کردند دست شمادرد نکند چه زود به یاد مردم افتادید؟ پس ازیکسال تازه می خواهید تدبیری به اندیشید مثل اینکه نزدیک انتخابات است .صحت خواب نماینده موفق
  • پرنیان IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    3 0
    یک ساله اززمان این مشکلات پیش اومده برای پدیده میگدره تازه میخوان به فکررراه حل باشین بخداگرفتاریم هزارتامشکل وبدبختی داریم
  • وحید IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    1 0
    مثل اینکه نزدیک انتخاباته و آقایان جهت خدمت به خلق خدا دوباره میخواند اقدام کنند. آقای سبحانی صبح بخیر اخوی !!! تا بحال کجا بودی ؟؟؟