تحولات لبنان و فلسطین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اعزام ۳۸ نخبه قرآنی خراسان رضوی به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قران کریم در کرمانشاه خبر داد.

اعزام ۳۸ نخبه قرآنی خراسان رضوی به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قران کریم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حجت‌ گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: همزمان با شروع مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم  در کرمانشاه 38 نخبه قرآنی از خراسان رضوی به این مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: در رشته ترتیل در بخش برادران سیدحامد حسینی، سیدحجت ترحمی، میلاد اسماعیلیان و احسان محمدی از مشهد و جواد رشیدی‌تولایی از نیشابور و در بخش خواهران فرزانه کلالی و زهرا مهوشیان از مشهد و نسرین جوانبخت از قوچان به این مسابقات اعزام شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی درباره شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق گفت: در بخش برادران حامد علیزاده، محمد مشمول، سعید بیژنی، مختار دهقان، مهدی تقی پورحمید حق‌طلب و جواد سلیمانی از مشهد و در بخش خواهران مریم هاشمی و راحله اسکندری از مشهد  و زینب ضیاءدوست از سبزوار نمایندگان خراسان رضوی در رشته قرائت تحقیق هستند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: در رشته حفظ کل در بخش برادران مجتبی فردفانی، محمود محمدنیا، رضا گلشاهی، مسعود لعل‌اول و محمد خاکپور از مشهد و محمدرضا جاهدی‌نیا از سبزوار و احمد عزیزی از خواف و در بخش خواهران سمانه محروقی و مهدیه مهدوی از مشهد نفرات اعزامی خراسان رضوی هستند.

وی تأکید کرد: در ررشته حفظ 20 جزء در بخش برادران آریا دهقانی، سعید قره‌داشی و جلال رضایی از مشهد و علی شیخ‌جامی از تایباد و در بخش خواهران بهاره علی‌آبادی و فاطمه خالقی از مشهد به نمایندگی از خراسان رضوی در مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم به رقابت با سایر رقبای خود می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به حضور دو نماینده استان در مسابقه رشته حفظ 10 جزء، خاطرنشان کرد: در رشته حفظ 10 جزء محمد ابراهیم مشفقی  در بخش برادران و منیره  حسین‌زاده در بخش خواهران هر دو از مشهد نفرات اعزامی خراسان رضوی هستند.

گنابادی‌نژاد عنوان کرد: همچنین در رشته اذان در بخش برادران عماد علیزاده از تربت جام و در رشته معارف سیدمجتبی جلیل‌زاده از مشهد در بخش برادران و زهرا مرشدلو از نیشابور در بخش خواهران به عنوان نمایندگان خراسان رضوی در این مسابقات حاضر هستند.

وی بیان کرد: مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از  28 آذر ماه تا 5 دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.