انتخابات

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
کد خبر: 365147

نیروهای امنیتی عراق امروز با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی موفق شدند میدان «الساعه» و ساختمان دادگاه شهرستان «هیت» واقع در غرب استان الانبار را از دست عناصر تروریستی تکفیری داعش آزاد کنند.

آزادسازی‌ها در هیت ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نیروهای امنیتی عراق امروز(سه شنبه) موفق شدند میدان «الساعه» و ساختمان دادگاه شهرستان هیت واقع در غرب استان الانبار را از دست داعش آزاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، مرکز اطلاع رسانی نظامی وازت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد که «نیروهای امنیتی عراق موفق شدند میدان الساعه در مرکز هیت و ساختمان دادگاه این شهرستان را از دست داعش آزاد کنند و پرچم عراق را بر فراز آن به اهتزاز در بیاورند.

«محمد مهند المحمدی» رئیس شورای منطقه در این باره گفت: نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی(الحشد الشعبی) و دیگر نیروها توانستند میدان الساعه در مرکز این منطقه را از دست داعش آزاد کنند.

نیروهای ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی موفق شدند در ادامه پیشروهای در شهر هیت چند منطقه دیگر را از تروریست های داعش باز پس بگیرند.

نیروهای عراقی از  صبح امروز در عملیات جدیدی موفق شدند مناطق بصائر اول، بصائر شرقی و بصائر غربی در نزدیکی مرکز شهر هیت را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

ارتش عراق موفق شد حداقل سه منطقه دیگر را در نزدیکی مرکز «هیت» در استان الانبار آزاد کند. داعش از مرکز شهر گریزان شده و احتمالا تا ساعاتی دیگر شهر آزاد، اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.