پیشنهاد سردبیر

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
کد خبر: 367435

شکست صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول و پیروزی مس کرمان رقابت مدعیان برای صعود به لیگ برتر را جذاب تر کرد. حمید درخشان و علی کریمی هم رو به عقب حرکت کردند!

روزهای سیاه علی کریمی و درخشان در شمال

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی و سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز دوشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم صدرنشین پیکان برابر نفت شکست خورد تا فاصله اش با تعقیب کنندگان کمتر شود.

مس کرمان که به تازگی اکبر میثاقیان را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند به یک پیروزی خوب و به موقع دست پیدا کرد و به رده سوم جدول صعود کرد. خونه به خونه نیز که حمید درخشان را سرمربی و علی کریمی را هم به عنوان مشاور مدیرعامل در اختیار دارد حرکت رو به عقبش را ادامه داد و پس از دو تساوی با این افراد به یک شکست رسید.

نتایج کامل هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* داماش گیلان ۳ - آلومینیوم هرمزگان صفر
* گیتی‌پسند اصفهان یک - خونه به خونه بابل صفر
* شهرداری اردبیل صفر - خیبر خرم‌آباد صفر
* پاس همدان یک - آلومینیوم اراک یک
* پیکان تهران یک - نفت آبادان ۲
* نساجی مازندران یک - پارسه تهران صفر
* فجرسپاسی یک - گل‌گهر سیرجان یک
* مس کرمان ۲ - فولاد یزد یک
* ایران جوان بوشهر یک - مس رفسنجان ۲
* نفت مسجدسلیمان یک - ماشین‌سازی تبریز ۲

در پایان این هفته از رقابت ها تیم فوتبال پیکان با ۶۱ امتیاز همچنان صدرنشین است. ماشین سازی تبریز با ۵۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. مس کرمان با ۵۳ امتیاز در رده سوم جای گرفته است. خونه به خونه نیز با ۵۳ امتیاز چهارم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک فوتبال بین ساروی IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    سالهاست که باند وباند بازی توی ورزش مازندران یکه تازی میکنه و این اولین بار نیست که تیم های فوتبال مازندران در اخرین هفته های باقیمانده، یک هو درجا میزنن و از صعود باز می مونن .. تا وقتی ورزش مازندران به "بومی بازی" محض چراغ سبز نشون بده همینی هست که هست ... متاسفانه مسئولین مسئول!!! در مازندران هر کی به فکر جایگاه خودشه و بس ... این دردیه که سالهاست مازنردانیا رو زجر میده و انگار همه می فهمن جز خود مسئولین ورزش مازندران ...