قدس آنلاین - ایلام: ستاد اربعین استان ایلام در راستای ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر برای استقبال از زائران در ایلام تشکیل شد.

تشکیل ستاد اربعین در استان ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در این نشست با بیان اینکه در اربعین حسینی سال 94 با تعامل و همکاری مردم و مسئولان، حجم عظیمی از زوار عتبات عالیات از استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران تردد کرده و عازم عتبات عالیات شدند، گفت: در سال جاری نیز با تشکیل ستاد اربعین حسینی و برنامه‌ریزی دقیق باید در این زمینه بهتر از سال گذشته عمل کنیم.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه بایستی زمینه پذیرایی و استقبال از زوار عتبات عالیات برای حضور در مراسم پیاده ‌روی اربعین حسینی بهتر از گذشته فراهم شود، افزود: برای اربعین امسال ان‌شاءالله برنامه‌ریز‌یهای جدی‌تری انجام می‌شود و امیدواریم با تلاش و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم به این مهم دست‌یابیم.

گفتنی است این نشست در محل استانداری ایلام و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسئولین کمیته‌های این ستاد برگزار شد و با آسیب‌شناسی مسائل گذشته در ایام اربعین، عملکرد ادارات بررسی و پیشنهاد‌های مسئولین کمیته‌ها در حوزه‌های مختلف آنالیز و جمع‌بندی گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.