انتخابات

حامیان ایتام ملایر ؛ دومیلیارد تومان به ایتام زیر پوشش کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین از ملایر ؛ علی کولیوند، مدیر کمیته امداد ملایر از کمک 2 میلیارد و 200 میلیون تومانی حامیان به ایتام و طرح محسنین در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در حال حاضر 8 هزار خانوار در قالب 17 هزار نفر زیر

پوشش کمیته امداد ملایر هستند که این خانواده‌ها از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند.

وی تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد ملایر را یک‌هزار و 76 یتیم دانست و افزود: همه این ایتام دارای حامی مستقیم هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر تعداد حامیان را در شهرستان ملایر 7 هزار و 486 نفر اعلام کرد و گفت: این حامیان ایتام و فرزندان زیر پوشش طرح محسنین را نیزحمایت می‌کنند.

وی با اشاره به رشد 23 درصدی حامیان در سال گذشته در شهرستان گفت: یک‌هزار و 390 حامی در سال گذشته به جمع حامیان ملایر اضافه شده است.

کولیوند از کمک 2 میلیارد و 200 میلیون تومانی حامیان به ایتام زیر پوشش طرح محسنین در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال ماقبل آن 320 میلیون تومان افزایش داشته است.

وی فرزندان زیر پوشش طرح محسنین را یک‌هزار و 152 نفر دانست و افزود: 640 نفر در سال گذشته زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد حمایت از فرزندان زیر پوشش طرح محسنین است، گفت: در این زمینه نیازمند یاری بیشتر حامیان هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر فرزندان زیر پوشش طرح محسنین دارای دو حامی هستند که باید این تعداد برای هر نفر حداقل به چهار حامی برسد.

کولیوند با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است افزود: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی با رویکرد بیمه‌ تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار است.

وی تصریح کرد: در این زمینه تمام زنان سرپرست خانوار شهری 35 تا 50 سال و افراد برخوردار از طرح‌های خوداشتغالی، از مزایای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد ملایر تعداد افراد زنان سرپرست خانوار بیمه شده زیر پوشش این نهاد را یک‎هزار و 750 نفر دانست و افزود: سال گذشته یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان برای بیمه این افراد به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.