انتخابات

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته سلامت گفت: تیم‌های پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران نیازمند به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم در هفته سلامت/ برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت بیماری‌های واگیردار و ویروسی

به گزارش قدس آنلاین،فرحناز رافع در گفت‌گو با فارس اظهار داشت: امسال همزمان با هفته سلامت دو شاخص آموزش و مشارکت‌پذیری جامعه در جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از خدمات بهداشتی و سلامت مدنظر سازمان داوطلبان قرار گرفته است و در صدد هستیم که مردم در هر سطحی از جامعه با هر فرهنگ، سواد و امکان مالی بتوانند از خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان در حوزه پیشگیری از بیماری و آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی افزود: سازمان داوطلبان با برپایی چادرهای سلامت در سراسر کشور خدمات سلامت از جمله ویزیت، تست فشار و قند خون به مردم ارائه کرده؛ همچنین پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در قالب کاروان‌های سلامت به مناطق محروم شهری و دور افتاده روستایی اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر به برگزاری نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت اشاره کرد و بیان داشت: تاکید اسناد بالادستی در جمعیت هلال‌احمر جایگاه تامین سلامت جامعه را به عنوان حاصل آموزش و ارتقای فرهنگی یک ملت می‌داند و طبیعی است در حوزه برنامه‌های آموزشی این سازمان دو مقوله خانواده و آموزش همگانی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: چندین دوره آموزشی کوتاه مدت در سطوح مختلف با محوریت بیماری‌های واگیردار و ویروسی، محیط بهداشت فردی،‌ عمومی و پیشگیری از معلولیت‌ها در هفته سلامت به همت سازمان داوطلبان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.