قدس آنلاین - ایلام: رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: در مرحله دوم انتخابات، ۵۳۱ شعبه اخذ رأی در سراسر استان استقرار می یابد.

استقرار ۵۳۱ شعبه اخذ رأی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری با بیان اینکه ستاد انتخابات استان ایلام از ماه‌های گذشته تشکیل شده و تمهیدات لازم را برای هر دو مرحله انتخابات در استان ایلام اندیشیده است، اظهارداشت: در همین راستا 14 هزار نفر کار برپایی انتخابات دهم اردیبهشت‌ماه در ایلام را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تبلیغات نامزدها در استان ایلام آغاز شده و این فرآیند در آرامش و امنیت در حال اجراست، افزود: در مجموع 531 شعبه در سراسر استان در روز دهم اردیبهشت ماه برای اخذ رأی از واجدین شرایط استقرار می یابد.

معاون سیاسی – امنیتی استانداری ایلام با بیان این مطلب که آماده‌ایم با افتخار خدمت‌گذار مردم باشیم و با صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات خدمتگذاری خود را بار دیگر به اثبات برسانیم، بیان داشت: مردم استان ایلام آماده باشند که روز دهم اردیبهشت به پای صندوق‌های رای شتافته و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

حسین کلانتری با تأکید بر اینکه همانند دور قبل مردم از ساعات اولیه اخذ رای حضور داشته باشند و کار اخذ رای را به ساعات آخر موکول نکنند، خاطرنشان ساخت: نامزدهای انتخابات نیز همانند گذشته اقدامات در چارچوب قانون داشته باشند یعنی هم خودشان و هم مسئولین ستادهای آنها و هم اعضای ستادها و هم کسانی که با آنها کار می‌کنند واقعا و عمیقا قانون‌مدار باشند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که تاریخ تولد آنها 10/ 2/ 1377 به قبل است و سن آنان 18 سال شده می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در واقع حق رای دارند، یادآور شد: نصب بنر و تابلوهای بزرگ، پلاکاردهای بزرگ، خارج از ستاد ممنوع است، راه انداختن حرکت کاروانی و نصب بلندگو بر روی ماشین تخلف بوده و نصب بلندگو خارج از ستاد در محل سخنرانی ممنوع است و نیازی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.