انتخابات

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 372262

قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت: ۴۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) را دریافت خواهند کرد.

۴۰۰هزار دانش آموز مخاطب جشنواره امام رضا(ع)

احد جاودانی با اشاره به اینکه فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) با محوریت استان مازندران رونمایی  و در حال توزیع می باشد، افزود: فراخوان در سه بخش اصلی و دوبخش ویژه می باشد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از فراخوان اظهار داشت: فراخوان از طریق کمپ های هلال احمر مستقر در مبادی ورودی شهرها در بین مسافران نوروزی، در بین حوزه های علمیه و مراکز مختلف فرهنگی و مساجد و میان دانش آموزن توزیع شد. 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: تغییرات یازدهمین دوره جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در شکل فراخوان، محتوای احادیث و سبک زندگی در راستای شعار امسال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » ویژه و خاص می باشد.

جاودانی در رابطه با نحوه اهدای جوایز گفت: به 3 نفر برگزیده و 8 نفر شایسته تقدیر از بخش اصلی در گروه الف کودکان 7تا 18 سال و در گروه بزرگسالان 18 سال به بالا جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین  از توزیع 20 هزار فراخوان در بین معتکفین خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.