انتخاب چهاردهم

نایب رئیس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در خاورمیانه به عنوان جبهه مقتدر شناخته می شود، گفت: دشمن جرات تعرض و جسارت به مرزهای کشور ما را ندارد.

ایران جبهه مقتدر منطقه است/دشمن جرات تعرض به مرزها را ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، سید محمدحسن ابوترابی فرد شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع نعلبندان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در آیات قرآنی بسیار به توصیف پیامبر و پیروان آن حضرت پرداخته‌اند و ویژگی‌هایی ایشان را عنوان کرده‌اند. تمامی ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) در امام خمینی(ره) به‌وضوح قابل‌مشاهده بود و از بارزترین آن می‌توان به مدافع مدرسه امامت و نبوت اشاره  کرد.
وی ادامه داد: مردم ما نیز برای آراستگی این مدرسه باید تلاش کنند و با خصیصه‌های حضرت محمد(ص) آشنا شوند. حضرت محمد(ص) با خصیصه رسول‌الله یاد می‌شدند که این مسئله مهم‌ترین ویژگی پیامبر است. او با بیان اینکه حضرت محمد(ص) حلقه ملک و ملکوت را ایجاد کرد، افزود: امام راحل اعلام کرده بودند که اگر پیامبر اعظم(ص) لباس هستی را بر تن نمی‌کرد، رابطه بین خالق و مخلوق جریان پیدا نمی‌کرد و ما مردم نیز باید با حرکت مبتنی بر دانش و معرفت در مسیر معیت پیامبر قدم برداریم.ابو ترابی فرد تصریح کرد: انسان‌های بزرگ با هدف‌های بزرگ به مقامات عالی رسیده‌اند و خداوند در همین رابطه در دعای ندبه می‌فرماید انسانی که در عالی‌ترین درجه قرب باخدا باشد، با او معیت پیدا می‌کند. امام خمینی(ره) عمر خود را وقف کردند تا با رسول خدا باشند و بتوانند با او معیت پیدا کنند.نماینده سابق مردم قزوین و آبیک در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سلمان فارسی یکی از کسانی بود که در راه معرفت رسول خدا قدم برداشت و از این همراهی و تبعیت پیامبر به قله بلندی رسید. حضرت محمد(ص) به‌اندازه‌ای سلمان را دوست داشت که می‌گفت به‌جای سلمان فارسی او را سلمان رسولی نام ببرید.وی ایستادگی و استقامت را از ویژگی‌های معیت با پیامبر عنوان کرد و گفت: قرآن جامعه‌شناسی را به دو گروه تقسیم می‌کند که اولین گروه آن‌کسانی هستند که با معارف حضرت محمد(ص) آشنا هستند و گروه دوم نیز کسانی که در مقابل پیامبر ایستادگی می‌کنند.
قدرت نظامی ایران مرهون تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است
محمدحسن ابو ترابی فرد گفت: امروزه نظام سلطه با رهبری آمریکا در رأس جبهه کفر قرار گرفته است اما امام راحل و مقام معظم رهبری یک فرد انقلابی واقعی هستند که هیچ‌کسی نمی‌تواند آن‌ها را شکست دهد. قلب امام خمینی(ره) برای اسلام می‌تپید و ایشان قلبی لبریز از محبت به مردم داشتند. رئیس سابق نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه تهران بابیان اینکه محبت، انسان را در مقابل دشمنان به یک قدرت شکست‌ناپذیر تبدیل می‌کند، خاطرنشان کرد: باید پیوندهای خود را در مقابله با کفر درست کنیم و دست آن‌هایی را که عقب می‌مانند را بگیریم تا مبادا به بیراهه بروند. او اظهار کرد: یک جامعه اسلامی باید یک امت موحد و متحد باشد و فقر در آن جامعه وجود نداشته باشد. ملت ایران در کنار کشورهای یمن، سوریه، عراق و فلسطین به یک جبهه مقتدر تبدیل‌شده است و این کشورها ایران را به‌عنوان تکیه‌گاه خود  انتخاب کرده‌اند. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد وحدت ملی و انسجام اسلامی مسئله مهمی است که همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب  اسلامی بوده است. امام خمینی(ره) در بندگی خدا از دیگران سبقت گرفت و پیوند مستحکمی را باخدا ایجاد کرد که بسیار قدرتمند بود. امروزه آمریکا جرعت تعرض به مرزهای زمینی، آبی و هوایی ما را ندارد و می‌ترسد تا مبادا تحقیر شود. ابو ترابی فرد بیان کرد: در حال حاضر کشور ما در قله‌های افتخار قرار دارد و قدرت نظامی ایران نیز مرهون تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است. راه امام خمینی(ره) در صورتی ادامه پیدا می‌کند که ما بتوانیم ویژگی‌های اخلاقی حضرت محمد(ص) را در خود ایجاد کنیم و از این طریق به موفقیت‌های بعدی دست پیدا کنیم. نایب‌رئیس سابق نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما در عرصه‌هایی مثل اقتصاد و بیکاری موفق نبوده است اما اگر دولت، ملت و مجلس در نقشه راه تعریف‌شده حرکت کنند، مشکل اقتصاد و بیکاری از جامعه ما ریشه‌کن می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.