قدس آنلاین - یزد : مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد از پيگيري مستمر و مجدانه وضعيت طرح‌هاي راكد و نيمه تمام در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان يزد خبر داد.

پايش ۱۱۵ طرح صنعتي راكد و نيمه تمام شهرك‌هاي صنعتي يزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "سيد مسعود عظيمي" در پنجمين جلسه كارگروه پايش قراردادهاي راكد كه در محل اين شركت برگزار شد، با اعلام اين خبر گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون وضعيت 115 طرح صنعتي راكد و نيمه تمام در پنج شهرك صنعتي استان يزد مورد بررس و پايش قرار گرفته است.

وي افزود: با عنايت به سياستهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در چارچوب اقتصاد مقاومتي و ضرورت حمايت از سرمايه گذاري مولد و در جهت صيانت از كارآفرينان تشكيل اين كارگروه در دستور كار شركت قرار گرفت و اميدواريم با برگزاري مستمر جلسات و حضور مجدانه واحدهاي توليدي نتايج مثبت و ارزشمندي از اين كارگروه استخراج شود.

اين مقام مسئول با بيان اين كه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران بر لزوم همراهي و مساعدت با واحدهاي صنعتي تاكيد دارد، اظهار داشت : هدف از تشكيل اين كارگروه بررسي وضعيت قراردادهاي راكد و نيمه ساخت مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي به منظور يافتن راهكار برون رفت از وضعيت فعلي است.

عظيمي خاطرنشان داشت : کلیه طرح‌های نيمه تمام راکد شناسایی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت تا تصميمات عملی جهت فعال كردن یا پيشگيري از ارجاع به مراجع قضايي اتخاذ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.