خبر فوری

باشگاه رئال مادرید پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با مشکل بزرگی مواجه شد.

مشکل بزرگ رئال مادرید پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا

به گزارش قدس آنلاین، یکی از اثرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، اکنون دامن گیر باشگاه رئال مادرید شده است و گرث بیل ولزی، سهمیه غیراروپایی محسوب می شود. به گزارش AS، رأی برکسیت به این معنی است که رئال مادرید باید در برنامه های خود نسبت به بازیکنان غیراروپایی تجدید نظر کند، چرا که در حال حاضر دنیلو، کاسمیرو و هامس رودریگز را به عنوان بازیکنان غیر اروپایی خود در اختیار دارند.

با توجه به اینکه رئال مادرید طبق قوانین لالیگا تنها می تواند حداکثر سه سهمیه غیراروپایی داشته باشد، یکی از آن بازیکنان باید فدای گرت بیل ولزی شوند، هرچند که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شاید تا سال ۲۰۱۸ اثر نداشته باشد.

به این ترتیب، جایگاه بیل در سانتیاگو برنابئو در آینده ای غیرقابل پیش بینی ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، و این در حالی است که صحبت ها در رسانه های اسپانیای خبر از تمدید قرارداد وی تا سال ۲۰۲۳ می دهند. قوانین اتحادیه اروپا به مردم این کشور ها اجازه می دهد که آزادانه  و بدون هیچ کنترل عبور و مررو مرزی در تمام ۲۸ کشور حرکت کنند، به علاوه اینکه وقتی کسی بیش از ۳ ماه در یک کشور اقامت می کند، به معنی انعقاد قرارداد کاری در آن کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.