قدس آنلاین – ششتمد : نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها داعش و تکفیری ها بعنوان یک قصه پر غصه برای شیعیان به شمار می روند.

کمک مستشاری و حمایت از مظلومان در سوریه و عراق یک وظیفه است

حسین مقصودی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در ششتمد  افزود: تشییع پیکر سومین شهید مدافع حرم در دیار سربداران  بارقه ای از نور ایمان و وحدت بود .

وی با بیان اینکه باید بدانیم در کجای جهان ایستاده ایم و چرا مدافعین حرم آسایش خود را به به خاطرایجاد امنیت پایدار برای ما به خطر انداخته اند افزود : اگر شهید بیدی ها و سایر شهدای ودافع حرم در عراق و سوریه حضور پیدا نکنند بدانید که باید با این دشمنان در مرز ایران بجنگیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز سوریه و عراق بهانه است و عوامل استکبار تنها به نیت ورود به خاک و سرزمین ایران اسلامیمان در این کشورهر در حال نبرد می باشند.

مقصودی با اشاره به فرموده امام راحل«ره» که فرمودند : باید هسته های مقاومت در کشورهای اسلامی تقویت شود اظهار داشت : کمک مستشاری و حمایت از مظلومان در این کشورها یک وظیفه است.

این نماینده مجلس تاکید کرد : دشمن به فکر از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بدون تردید یکی از برنامه های آنها تزلزل در اقتصاد نظام ماست.

وی کاهش شدید قیمت نفت و تحریم های ظالمانه را بخشی از توطئه های دشمنان عنوان کردو در عین حال یادآور شد: باید با عمل به معنی واقعی کلمه در صدد تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.