تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین - گیلان - مریم غلام پور : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه فاضلاب و آبرسانی شهری در این استان خبر داد.

اجرای ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب شهری در گیلان

کاظم لطفی به مناسبت هفته صرفه‌جویی اظهار کرد: یکم تا هفتم تیرماه هفته صرفه‌جویی است.

وی، گیلان را به لحاظ برخورداری از آب سالم و بهداشتی یکی از استان‌های ثروتمند کشور عنوان کرد و افزود: در تمام 16 شهرستان گیلان طرح آبرسانی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان، آبرسانی به تمام شهرستان‌ها را حاصل توجه مسؤولان دانست و تصریح کرد: مقوله آب با خدمات دیگر مانند مخابرات متفاوت بوده و آب با سلامت خانواده یکی شده است.

لطفی با تأکید براینکه مدیریت بهداشت فاضلاب استان مهم است، بیان کرد: 2 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب شهری در گیلان در حال اجراست.

وی، یک‌هزار و 800 میلیارد تومان را برای اجرای طرح فاضلاب در 11 شهر گیلان عنوان کرد و گفت: 800 میلیارد تومان طرح آبرسانی استان اجرایی شده است.

این مسؤول، آب شرب گیلان را دارای بهترین کیفیت دانست و خاطرنشان کرد: آب تمام استان از آب‌های سطحی تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان، احداث و بهره‌برداری از سدهای شفارود و پلرود در تامین آب بلندمدت در استان را تاثیرگذار خواند و یادآور شد: بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه شمال کشور در سنگر در حال ساخت است.

گفتنی است ، تصفیه‌خانه سنگر با اعتبار 168 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست و براساس برنامه زمانبندی پروژه‌ها افتتاح می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.