تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ در کنار اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی، برنامه هایی اجرا شود که به جامعه نشاط بخشد و در این خصوص اعتدال و میانه روی را حفظ کرده ایم.

استقبال  ۱۵ هزار نفری از نمایشگاه 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی  گفت: اجرای برنامه های قرآنی و دینی، اساس فعالیت های فرهنگی استان است اما در کنار آن تلاش شده تا با اجرای برنامه های بانشاط ، فضای مناسبی برای پاسخگویی به نیاز جوانان فراهم شود.
قاسم سلیمانی افزود: برگزاری محافل قرآنی، حمایت از مولفان، کمک یک میلیارد و 200 میلیون ریالی به فعالیت های قرآنی، ایجاد قرارگاه فرهنگی، فعالیت 400 کانون فرهنگی هنری مساجد و برگزاری نمایشگاه های هنری از مهمترین فعالیت های فرهنگی انجام گرفته در استان است.

وی در خصوص استقبال از نماشگاه علوم قرآنی گفت: استقبال خوب مردم نشان دهنده اثرگذاری این نمایشگاه است که از عوامل برگزاری این نمایشگاه قدردانی می کنم.
سلیمانی تصریح کرد:  برگزاری کنسرتها در استان با حفظ شعائر اسلامی و با حضور هنرمندانی که دارای مجوز فعالیت هستند ، انجام می گیرد.

استاندار افزود: در کنار اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی، برنامه هایی اجرا شود که به جامعه نشاط بخشد و در این خصوص اعتدال و میانه روی را حفظ کرده ایم.
در ادامه این آیین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه به صورت متوسط 1500 نفر و در مجموع نزدیک به 15 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

جواد کارگران افزود: در این نمایشگاه ٥ هزار عنوان کتاب تا٥٠ درصد تخفیف از٢٠ انتشارات درقالب ١٥ غرفه در بخش مکتوبات و ٢٥ غرفه جنبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست های علمی، تخصصی، کلاسهای تدبر و تفسیر قرآن کریم، عصرشعرو خاطره، نمایشگاه هنرهای تجسمی و اکران ٣٠حلقه فیلم واجرای ١٠تئاترخیابانی با موضوع قرآنی، بازیهای رایانه ای قرآنی، ایستگاه نقاشی و صنایع دستی قرآنی ازدیگرفعالیت های این نمایشگاه بود.

شایان ذکر است، 15 نفر از فعالان قرآنی معرفی و تجلیل شدند که اسامی آنها به شرح زیر است: در بخش آقایان حجت‌الاسلام و المسلیمن سید ابوالحسن فاطمی به عنوان پژوهشگر برتر، حجت‌الاسلام و المسلیمن رضا سعادت‌فر امام جمعه برتر در فعالیت‌های قرآنی، غریب نجفی حافظ کل قرآن کریم، حجت‌الاسلام و المسلیمن مرتضی اسماعیلی حافظ کل قرآن کریم، سهراب کریمی مربی و استاد برتر، عبدالمحمد ظفری هنرمند برتر قرآنی، بهنام شمس کارشناس برتر قرآنی و جلال شمس مؤذن برتر قرآنی معرفی و تجلیل شدند و در بخش بانوان مژگان مختاری به عنوان فعال برتر قرآن، رؤیا قائمی فعال برتر قرآن و طهمینه رئیسی مربی برتر قرآن معرفی و برگزیده شدند و در بخش نوجوانان نیز دانیال کبیری قاری برتر قرآن معرفی و تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.