قدس آنلاین- تبریز: چهارمین جلسه کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز۲۰۱۸ به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با حضور اعضای کمیته در محل معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد.

تدوین استراتژی تبلیغات ۲۰۱۸

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حجت الاسلام احمد حمیدی  در این جلسه  ، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) درباره فیوضات شبهای قدر، مطالبی عنوان کرده و بهره مندی از این فیوضات الهی  را برای حضار توصیه کرد.

وی در ادامه، ازعملیاتی نمودن برنامه های این کمیته در راستای معرفی تبریز  خبر داده واظهار امیدواری کرد در فرصت باقیمانده تا  سال 2018 ، با ارائه طرح جامع تبلیغات و اجرایی نمودن برنامه های مختلف در سطح ملی وفراملی،  زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد نموده و تبریز را به شایستگی به جهانیان بشناسانیم.

معاون فره8نگی و اجتماعی شهردار تبریز، همچنین خواستار ایجاد اقلام  تبلیغاتی  مناسب جهت معرفی تبریز، برگزاری طرح جشنواره  تبریز 2018 در فضای مجازی و ایجاد غرفه دائمی در نمایشگاه بین المللی تبریز، ویژه تبریز 2018   شد  و از نهادهای عضو کمیته تبلیغات وامور بین الملل  خواست تا با اعلام توانمندیهای خود همکاریهای لازم را با شهرداری تبریز به عمل آورند.

رئیس کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز2018 با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اقدام هرچه سریعتر برای دستیابی به اهداف تعریف شده «تبریز 2018» گفت: زمان آن فرا رسیده است که نهادهای عضو کمیته برنامه های مصوب خود برای تبریز 2018 ارائه دهند .

وی  با تاکید بر ضرورت همکاری نهاد های مختلف عضو کمیته، ابراز امیدواری نمود با انجام وظایف محوله  و اجرای برنامه های  مختلف در سطح ملی وفراملی، بتوانیم نقش آفرینی تبریز در سال 2018 را ماندگار کنیم.

 گفتنی است  تدوین استراتژی تبلیغات  2018 توسط اداره کل صداو سیمای استان، ایجاد غرفه دائمی در نمایشگاه بین المللی تبریز ویژه تبریز 2018 ، انتشار فراخوان جذب شعار ویژه برای تبریز 2018 واجرای طرح  اتوبوس گردشگری ویژه 2018 در سطح بین الملل، آماده سازی بسته فرهنگی  توسط اداره کل میراث جهت ارائه در نمایشگاههای بین المللی وبرگزاری طرح جشنواره  تبریز 2018 در فضای مجازی، از برنامه های مطرح شده در این جلسه بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.