انتخاب چهاردهم

فاطمه حسینی باانتشار اطلاعیه‌ای درخصوص عملکرد اقتصادی خانواده اش تاکید کرد: چرا بانک مرکزی و سایر نهادهای ذی مدخل، عاملان بزرگترین فساد مالی و فعالیت دلالان تحریم را معرفی و رسوا نمی‌ کنند؟

واکنش دختر صفدر حسینی به حقوق نجومی پدر و اعضای خانواده اش!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با انتشار بیانیه ای اخبار منتسب به وی و خانواده اش طی روزهای اخیر را غیر واقعی و سراسر کذب خواند و تاکید کرد که رسانه‌ها در انتشار اخبار رعایت اخلاق را در دستور کار قرار دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

ملت شریف ایران

مردم محترم تهران

همزمان با لیالی قدر؛ نه به رسم مسلمانی و نه برپایه سلوک دینداری و معرفت انسانی؛ اینجانب «سیده فاطمه حسینی» نماینده و موکل شما، از طریق شبکه‌های اجتماعی، موردهجمه وسیع ده‌ها تهمت ناروا قرار گرفته‌ام، به طوری که نه فقط اینجانب، بلکه یکایک اعضای خانواده‌ام از افترا و نشر اکاذیب در امان نبوده‌اند، پدیده ای که می‌توان عنوان کرد، طی سال‌های اخیر از نظر یورش به حریم شخصی و خانوادگی کم سابقه بوده است و عرض صد تاسف، همچنان نیز ادامه دارد.
اتهام زنان، کینه توزان و شایعه گستران، در حالی بدون ارایه هیچ ادله و مستدلی اینجانب و فعالیت اقتصادی همسرم را به دلیل داشتن مجوز قانونی صرافی، به فساد ۷ هزار میلیارد تومانی(!) نوسانات ارزی، آن هم در دوران دولت نهم متهم کرده اند که هیچ عقل سلیم و انسان فهیمی نمی تواند چنین دروغ بزرگی را باور کند.
به تعبیری شایعه سازان که شماری از آنها از میان معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی کشور درخصوص مقابله با فساد سازماندهی شده نادیده گرفته‌اند.
آیا تا  این اندازه شان، اقتدار و منزلت دستگاه‌های امنیتی کشور تقلیل داده شده است که خودسران و دلواپسان به دلیل اغراض سیاسی، وقوع یک بحران مفسده انگیز در سال ۹۱ را به یک واحد صرافی که کمتر از یک سال فعالیت داشته و حتی یک واحد از منابع ارزی بانک مرکزی دریافت ننموده و به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی فعالیت در نوسانات شدید به فعالیت ادامه نداده و صورت مالی و اظهارنامه مالیاتی و گردش حساب آن ثبت شده است، نسبت بدهند و هر کسی عامل را بروز آن بدانند.
در ورای این تهمت سنگین چه انگیزه ای نهفته است؟ تا کجا می توان سکوت کرد؟ آیا غیر از این می توان فکر کرد، شماری از عاملان بحران ارزی ۲۲ میلیارد دلاری با فرافکنی و فرار رو به جلو و اتهام زنی به دیگران، به دنبال تغییر کانون توجه افکار عمومی از واقعیت های بحران ارزی سال ۹۱ هستند.
آیا بانک مرکزی کشور با داشتن سامانه معاملات ارزی، به عنوان سیاستگذار، ناظر و مجری سیاست های ارزی تا این اندازه فاقد نظارت بوده است که یک صرافی بتواند زمینه ساز بحران ارزی شود!؟
به راستی چرا بانک مرکزی و سایر نهادهای ذی مدخل عاملان بزرگترین فساد مالی و فعالیت دلالان تحریم درکشور را معرفی و رسوا نمی کنند؟
آیا به راستی تا این اندازه شبکه اجتماعی جولانگاه کینه توزانی  است که با کشت بذر شایعات سیاه، کرامت انسان ها را لگدمال کنند و دیگران نیز با سکوت شان فقط نظاره گر این بازی شبه گلادیاتوری باشند.

مردم شریف ایران!

مقارن با شب های پرمنزلت قدر که همگان، معبودشان را صدا می زدند و با خدای متعال خویش راز و نیاز می کردند، شایعه سازان با ساختن و بافتن اوهام ذهنی شان، پذیرش دوره دکتری اینجانب را محصول روند فراقانونی دانستند و به ساحت استاد و دانشگاه، منزلگاه علم و دانش بی حرمتی کردند.
من هم همچون بسیاری از فرزندان این مرز بوم، با تلاش فردی و توانایی شخصی افتخار عنوان دانشجویی دانشگاه تهران را کسب کردم و اینک در این جایگاه، به عنوان یک طالب علم و نماینده نسل جوانان اجازه نمی دهم به حریم دانشگاه بی حرمتی شود.
شایعه پردازان که همانا قرابت فکری و امتداد سیاسی شان کاملا برای مردم شریف ایران آشکاراست، قصد دارند با این گونه شایعه سازی و موج سواری؛ رسوایی مسکوت گذاشته شده واقعه بورسیه آقا زاده‌ها را که همگان نسبت به ابعاد آن آگاهی دارند، به اینجانب نسبت دهند، در حالی که مدارک و اسناد آزمون، رتبه علمی و فرایند پذیرش نماینده شما در سازمان سنجش و دانشگاه تهران ثبت و ضبط است و به موقع پاسخ محکمی به یاوه سرائی ها شایعه‌سازان که طیفی از آنها، بازندگان «حماسه انتخابات هفتم اسفند» می‌باشند داده خواهد شد.

مردم بزرگوار و داوران همیشگی!

در نبود نظارت کارآمد بر فضای مجازی کشور، مداخله کنندگان به حریم زندگی شخصی ام، به گونه ای مضحک، تا آنجا پیش رفته اند که جواز کسب و کار همسرم یا خانه پدر همسرم را مستمسک انتشار سراسر کذب و شبهه افکنی برای اعتماد زدائی از مردم نسبت به موکلان کرده اند.
حال این سوال وجود دارد که تا کجا می توان اجازه داد که مرزهای اخلاق در کشوری که مستمرا اخلاق مداری مورد توجه تمامی افراد جامعه قرار می گیرد، مورد تعدی وخدشه قرار گیرد.
اینجانب «سیده فاطمه حسینی» ضمن تکذیب تمامی شایعات و واگذاری تمامی عاملان این جریان مخرب به حساب و کتاب روز جزا به دلیل غفلت و بی خبری(آیه یک سوره مبارکه انبیا) بیان چند موضوع مهم را ضروری می دانم:
اول: از تمامی کاربران فضای  مجازی به منزله حفظ آبرو و حرمت انسان ها و به مصداق آیه ۱۵ سوره نور در قرآن کریم که خداوند متعال می فرمایند: «به خاطربیاورید زمانی را که این شایعه را از زبان یکدیگر می‌گرفتید و با دهان خود سخنی می‌گفتید که به آن یقین نداشتید وآنرا کوچک می‌پنداشتید، درحالیکه نزد خدا بزرگ است.» می‌خواهم، از تولید، نشر، اشتراک گذاری و بازچرخانی شایعات خودداری بفرمایید و براساس اصول اخلاق انسانی تا از صحت وسقم مطالب، اطمینان حاصل نکرده اید، نشر ندهید که این به معنی اطلاع رسانی و آگاهی آفرینی برای دیگران نیست.
دوم: از تمامی دولتمردان، سیاستگذاران، دست‌اندارکاران فضای مجازی کشور و مسئولان قضایی می خواهم که به صورت اصولی در برابر این نمونه از هجمه حرمت شکنی وبی اخلاقی که پایه های نظام جمهوری اسلامی را متزلزل خواهد کرد و هر روزه قربانی می گیرد، سکوت نکرده و اقدامات عاجلی برای رفع خلاءهای قانونی، نظارتی و اجرایی اتخاذ کنید.
سوم: روی سخنم با همکاران یعنی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است. اگر امروز اینجانب قربانی شایعه گستری و هتک حرمت مدیریت شده و هدفگذاری شده توامان با اغراض ونیاتی شده ام، بعید نیست که فردا نوبت شما بزرگوارانی نباشد، چرا که پیش بینی می شود این روند عملیات روانی در قالب تاکتیک اعتماد زدائی از شماری از نمایندگان و دولتمردان ادامه یابد، بنابراین سکوت جایز نیست.
چهارم: روی سخنم با رسانه ها و خبرنگاران در هر طیف و گرایش سیاسی، به عنوان نمایندگان افکار عمومی است. اجازه ندهید که حریم پاک مطبوعات و تنویز افکار عمومی از سوی شماری از کاربران سیاسی کار غیر روزنامه‌نگار با استفاده از کارکرد نرم افزارهای پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی مورد تعدی قرار گیرد. مطبوعات مقدس هستند، چون نمایندگی افکار عمومی را بر عهده دارند. بنابراین با مسئولیت اجتماعی که مشخصه حرفه روزنامه نگاری است، اجازه ندهید، محتویات غیرمستدل به محیط و صفحات ارزشمندتان راه پیدا کنند.
پنجم: انگیزه شخصی، درون حزبی و جناحی تمامی افراد و گروه‌هایی که به صورت سازمان دهی شده، به بهانه کارکرد مثبت و همه پسند «شفاف سازی از طرق شبکه های اجتماعی»، به صورت بی امان و مسلسل وار دست به شایعه سازی کرده و خواهند کرد، اینک برملا شده است. لذا اینجانب «سیده فاطمه حسینی» به عنوان نماینده مردم تهران ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس حق فردی و اجتماعی خویش را برای پیگیری محکومیت قضایی بدخواهان، عاملان و خناسان -که هویت شماری از آنها مشخص شده است- از طریق مراجع قانونی محفوظ دانسته و با انتشار اسناد و مدارک مستدل و قانونی، به افترای آنها پاسخ خواهم گفت.
اینجانب یک لحظه از عهد و پیمانی که با خدای متعال و مردم ایران زمین بسته ام، کوتاهی نکرده و از هیچ تلاشی برای بهبود و پیشرفت ایران اسلامی فروگذاری نخواهم کرد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 138
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    16 1
    چرافرافکنی می کنیداگردرست نبودپس چراکنارگذاشته می شوند؟؟؟؟؟دیگربس است ملت دیگر بیدار شده وبصارت پیداکرده.این اول راه وکاراست...
  • آلپ IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    10 1
    واي به حال ملت و مردمي كه نماينده آن از تريبون خانه ملت چوب پدر و خانواده خود را به سينه بزند. كاش بازگشتي به اوايل انقلاب داشتيم و معناي شعار : ما براي خدمت به خلق آمده ايم نه براي پست و مقام: را به عينه مشاهده مي كرديم. نمايندگاني كه از كاخها به خانه ملت نفوذ كنند هيچ وقت درد ملت كلوخ نشين و كپر نشينان را نمي فهمند. كجاييد اي شهيدان خدايي بلا جويان دشت كربلايي
  • کاکو IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    13 1
    برو گمشو بابا
  • محمد رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 1
    دلال تحریم هم که شوهر گرامیتونه این حرکت شما یک فرار به جلوی ناشیانه بود شدیدا آدمو یاد دختر حاج آقا میندازی
  • ایرانی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 0
    خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد اولا ایشان در مورد حقوق نجومی پدرشان حرفی به میان نیاوردند ثانیاایشان باید به ملت ایران قول دهند که اگر در بر رسیهای قضایی معلوم شود مصرف کننده بخشی از این حقوق های نجومی بوده اند در باز گرداندن بیت المال نیز اخلاق مدارانه رفتار کنند و......
  • دکترای روابط بین الملل IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 2
    خانم حسینی با جه رزومه ای در لیست ائتلاف امید قرار گرفتی و رای آوردی ؟ به غیر از نفوذ پدرت چه چیزی داشتی که دراین لیست قرار بگیری و رای بیاوری ؟ قطعا اگر به شکل منفرد در انتخابات شرکت می کردی قطعا رای نمی آوردی.
  • شهلا IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    7 1
    خانم حسینی اسم مسلمانی و خدا و قران و... را وسط آوردی من فقط یک سوال از شما می پرسم و نه تنها به من به تمام مردم ایران جواب راست و حسینی بگو و آن این است اگر بعد از 120 سال پدر شما به رحمت خدا رفتند و شما با علم به این موضوع که حقوق دریافتی پدرتان بالاتر از حق قانونی او بوده آیا حاضرید از سهم الارث خود چشم بپوشید و آن را به بیت المال برگردانید؟ امیدوارم سایت قدس هم انصاف به خرج دهد و نظر من را منتشر کند.
  • امین IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    چشم بسته غیب گفتی وای برکینه توزان ولی صرافی در دولت نهم نان ونوشابه زیادی داشت ذل بنده باتک تک اعضای خانواده به شدت کار میکنیم نه اینکه شکمشان سیر نمیشه بلکه از زیر بدهی کدام کمرمان شکستهومن مطمئنم که شما هم از تبره خوردین وهم از آخر ولی شما چون خودتان راصاحبمملکت ومملکت هم قطع الرجال دارایی وحقوقهای بالا را نیز حق خودتانخداوند لعنت کند دست اندازان به بیت المال ودزدان دوپوسته میش
  • حببیب IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    7 0
    بدهکار هم شدیم!
  • هم وطن IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    8 0
    از حق فراقت فرزندان در فیش پدرتون چیزی نگفتید که چند برابر حقوق یک کارگر با پنج نفر عائله است که با نام خدمت به دین واسلام از بیت المال به وی می پرداختند. هرکس در هر پست و مقامی و در هر دین و مکتبی به بیت المال دست درازی و پایمال کند و مساوات و برابری را رعایت نکند خائن و دزد است. این نظر و خواسته مردم است
  • عاشق بهار IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    7 0
    خانم پول اوقات فراغت طعمش چطوریه شما میخوای نماینده جوانان باشی ولی افسوس
  • محمد اق IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    11 0
    جریان22میلیارد دلار وای بر حق الناس من که 1ریال از حق خودمان نمیگذرم تا 50سال دیگه اکثرا رفتنی هستیم همانجا منتظرم فعلا بخورید مملکت صاحب ندارد انوقت بخاطر 50000هزارتومان بدهی برق برق خانه مردم قطع میکنند
  • امیر علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    10 0
    سلام خانم حسینی شما مردم را ببو فرض کردین؟آنچه عیان است چه حاجت به بیان است افرادی که به بیت المال دست درازی میکنن رو باید گردن زد تا مایه عبرت دیگران باشد نه اینکه بیان و جلوی رسانه ها ادعای حیثیت بکن تا چقدر بی شرمی ؟؟؟
  • تینا IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    7 0
    شما را بخدا وا میگذاریم اگه پدر ذره ای حرام اورده خانه حرامتان باد واگه اینطور نیست خداوند خودش منزلت بدهد
  • پررو IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    7 1
    جمع کن خودتو با این اراجیفت فرار رو به جلو و پررویی هم حدی دارد. من با ماهیانه یک میلیون و چهارصد و مدرک کارشناسی ارشد خیلی از امثال تو بهتریم اما متاسفانه رانت تو رو نداشتیم.
  • محمد IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    6 0
    همه چیز را گفت به جز حقوق نجومی پدرش
  • کیان IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    چرا نمی توان باور کرد
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    8 0
    خانوم وکیل خداشاهده همه می داند افترازدند دم خروس باورکنیم یا قسم شمارا اخه...........
  • نادم IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 0
    ای کاش این مساله قبل از انتخابات روشن شده بود خانوم حسینی تا ملت مظلوم وخوش باور گول تو وامثالهم را نمی خوردند . راستی صحبتی راجع به حقوق ناچیز بابا جان گرامد واون مبلغ ناچیز حق اوقات فراغت فرزند دلبند ش نگفتی . ای کاش دستم شکسته بود . خدا یا ما را ببخش چون ندانسته در چاهی افتادیم که هعتمدینمان برایمان کندند و ما کورکورانه اطاعت کردیم .
  • ایرانی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 0
    اخی بمیرم براشون که بازوربازوی باباونان زحمت وتلاش باباجونش بزرگ شدن واقعاناراحت شدم راستی از باباجون چیزی نگفتن
  • بینام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    11 1
    چقدر وقیح . همه به گناه خود اعتراف کرده اند و مال برده را آورده اند ولی این متوهم فکر میکند باز هم میتواند مردم را با شعار فریب بدهد.
  • کتابی از تهران IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    11 2
    بسمه تعالی سلام:نماینده محترم ای کاش به سکوتت ادامه می دادی،تا مصداق آیه ای که بدان اشار ه کردید همانند خورشید ی که پشت ابرهاست بیرون میامد،از آنجایکه خودرا نماینده موکل مردم تهران نامیدید به هنگام ورودبه حریم این ملت نجیب برشما لازم بود که ابتدا کلام به درود وسلام به این مردم می بود.شما درست است که که الان از نظر شرعی وقانونی متعلق به خانواده آقای صفدر حسینی پدرگرامیتان نیستید.ولی نماینده مجلس شورای اسلامی هستید وسوگند یاد کردید مه به رای ای ملت وفادار باشید وخادم کوچکی باشید؛پس ای کاش در خصوص دریافتی های که رییسصندوق توسعه ملی دریافت کرده وتوسط بالاترین مرجع قضایی یعنی سخنگوی قوه قضاییه از طریق رسانها مطرح شده ،شما هم جبهه وسنگر خود را نشان میدادید نه اینکه با بکار بردن الفاظی وعباراتی واستفاده ار حریم ماه مبارک رمضان مظلوم نمایی نمایید بلکه باید به عنوان یک نماینده قاطعانه واکنش نشان
  • کارگر نانوا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    10 1
    روزی سه نفر ۱۰عدد تخم مرغ پیش ملانصرالدین میبرند تا بین آنها تقسیمکنهو دعوای اونها رو حل وفصل کنه ملا ازشون میپرسه با عدالت زمینی تقسیم کنم یاعدالت آسمانی سه نفر میگویند البته که عدالت آسمانی ملا به اولی۷ تخم مرغ به دومی۳تخم مرغ و به سومی پس گردنی نثار میکند و میگوید بروید عدالت آسمانی از این بیشتر نیست آری یک کارگر حقوق ماهی نهصد هزار تومان و چه کنم چه کنم هایش و یک مدیر باحقوق۲۰۰میلیونی اش هر دم از این باغ بری میرسد
  • پارسا IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    8 1
    مهمترین وظیفه ی پدر و مادر دادن نان حلال به فرزندانشان است که وقتی بزرگ شدند دروغ نگویند وبه دیگران افترا نزنند
  • عبدالله IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    8 1
    خانم حسینی که اینگونه به هم ریخته است کاش به تصمیم رییس جمهوری که داغش را دائما به سینه زده است هم در عزل پدرش هم اشاره ای می کرد ووای برمردمی که نااگاهانه به امثال تو رای داده اند وتورا وکیل خود کرده اند
  • مخالف IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 1
    یمقدار درباره وضعیت باباجونت وحقوقشم توضیح میدادی بهتربود
  • ناشناس IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 1
    با سلام این سخنان را با مدارک مستند اثبات کن نه با حرف
  • روح اله از لردگان IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 1
    همش توجیحه... خداهمه خیانتکاران به این مردم رو لعنت و نابود کنه
  • جانباز IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    7 1
    مردم یک چیزی هم بدهکار شدند
  • ع وص IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    9 1
    سرکار خانم حسینی ای کاش یک معلم بودی و فقط وفقط ماهیانه یک و نیم میلییون حقوق شما بود و تا یر برج با این مبلغ زندگی می کردبد تا در ک کنید که مردم از دست شما سیاستمداران نون به نرخ روز خور چه می کشند و چطور سیلی خود را سرخ نگه میدارند متاسفیم که وقتی نا امنی را در حریم خود احساس میکنید به فکر لودادن مفسدان دیگر اقتصادی هستید
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    8 1
    انگار مردم بدهکار شما و خانواده تون شدند ببخشید که عنوان شده پدر گرامی تان حقوق 57 میلیونی هرماه دریافت کردن واقعا پررویی هم حد م اندازه داره
  • کارمند IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    15 2
    بعضی حرفات درست ولی چرا بابات باید اینقد وجدان کاری نداشته باشد که کارکنانش فیش ۱،۵۰۰،۰۰۰۰ تومانی تا ۲،۰۰۰،۰۰۰تومانی داشته باشند ولی ایشان با اون جای مهر رو پیشانیش ۵۷،۰۰۰،۰۰۰تومان سر سفره بگذارد که شما و مادرت از آن ارتزاق کنید.من به شما رای دادم به خیال باطل که شما هم مثل دکتر خاتمی هستید ولی دیگه فهمیدم هیچکس مثل اون نیست و نباید به شماها که خودتونو آویزون کردی اعتماد کرد،من کارمند سازمان حفاظت محیط زیست چرا باید و به چه جرمی با پست کارشناسی حکم کارگزینی ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومانی دارم مگه این دور از انصاف نیست.بابای شما که معادل دلارو با مدیر جهانی و منطقه ای خودش راقیاس میکندبیاییدحکم کارگزینی بنده ی کارشناس هم مثل خودشان باجهان وکشورهای منطقه قیاس کنند.
  • رضا IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    با سلام واقعا جای تاسف دارد بجای عذرخواهی از مردم بخاطر عملکرد پدر و همسر بابت خلافهایی که صورت گرفته ، اینگونه خطابه میکنند و توپ را در زمین دیگری میاندازند . چه زمانی میخواهیم شاهد عادت حسنه عذرخواهی و طلب بخشش از مردم توسط مسئولین باشیم
  • رنجکش IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    ماشااله ماشاله همه شان هم در کارهای اقتصادی مخرب اقتصاد بودند، ملت رنجدیده ایران بتدریج به علتهای پنهان گره های کور نابسامانیهای این کشور ستم دیده از خودی واجنبی پی خواهند برد. انک لبالمرصاد.
  • حسین IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    پولهای بیت المال بسیار بردهانتان خوش مزه امده درحالیکه افرادی به نان شب محتاجند درامدهای نجومی امثال پدر شما باعث فقر خیلیها شده است منتظریم زودتر در دادگاه عدل الهی پاسخگوی اعمال ورفتارتان باشید وان روز خدا به داد دزدان بیت المال برسد
  • بیچاره IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    اوقات فراقت سیصد میلیون را استفاده کرده.کلاس کنکور مجلس عارف رفته موفق شده,تهرانیها...توسرتون با لیستتون
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    البته تبهکاریهای غارتگران بیت المال موجب تطهیر عمل پدر شما نمیشود. بزه ،‌ بزه است . منتهی خرد و کلان دارد .
  • ایرانی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    خیلی پررو هستی واقعا که
  • علی IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    فرار به جلو!
  • منصور IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    والاتانباید چیزکی موردنگویندچیزها
  • خباز IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    واویلا اینهمه فساد وکسی هم نیست به این قضایا ورود کند . ولی کنسرت های با مجوز را لغو میکنند اقا یان پس از چپاول بیت الامال فقط استعفا میدن چون جرمی مرتکب نشده اند حقوق پنجاه شصت ملیونی ویا وام دو سه درصدی گر فتن ورانت خواری که جرم نیست
  • منتالب IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    جراباباتا برکنار کردن توکه علیه السلامی
  • تنها IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    معلومه هرکی که باشه ناراحت میشه که پدرش با این حقوق بالا شب به خونه بره و چیزی تو زندگی کم نداشته باشه شب با خیال اسوده بخوابه نه غصه امروز دارن نه غصه فردا با این حقوقی که پدر گرانقدرشون دریافت میکنند فکر میکنم در سال 12 خانواده ایرانی تو همین تهران صاحب خونه میشن. خانم محترم از اینکه این موضوع باعث ناراحتی شما شده متاسفیم.ما را هم در این ناراحتی شریک بدانید.تمام مردم ایران با شما احساس همدردی میکنند. واقعا شرمنده ایم .
  • دوست IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    از تصور تا واقعیت .بهتر بیاندیشیم.
  • بیکار IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    خدا لعنت کنه کسانی ک باعث این وضع مملکت شدن و با غارت بیت المال خیلی جوانها رو بیکار کردن
  • فراز IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    خانم حسینی با سلام و ادب خواهرم دست اندازی به بیت المال کار درستی نیست فقط اعلام کنید پدر شما چه ککار بزرگی انجام داده که مسنحق دریافت این حقوق های نجومی می باشد بله شما یاد گرفتید هر کاری انجام دهید آنوقت اگه یک نفر اعتراض کرد او را ضد انقلاب و معاند لقب بهید واله مردم ما همه انقلابیند یما میدانید اگر این حقوق های نجومی در یکی از کشورهایی که شما آنها را پیشرفته می دانید پرداخت شده بود نه کسی مقصر بود نه دولت قبلی مقصر بود و هیچ کس هم ضد ارزشها حرفی نمی زد بلکه آن شخص را به صلابه می کشیدند پس خدا را شکر کنید بر این مردم نجیب حکومت میکنید
  • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    من که باور نکردم
  • ایرانی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    وای دلم سوخت بیا حقوق بازنشستگی منم بگیربخور یه وقت از گرسنگی نمیری با اون بابا جونت
  • محسن IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    خدا پدر ومادر این شبکه های اجتماعی را بیامرزد که حداقل باعث رسوایی یکسری افراد رانت خوار حقوق کلان از بیت المال بگیر شد گرچه تشت این رسواییها خیلی وقته افتاده اما وقتی قبح دزدی از جیب مردم از بین رفته فایده ای نداره!
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    همه تان ماشااله کار دارین حقوق های کلان میکیرید اعترض هم خواهید کرد و از طرفی راست میگویید در کشوری میلیارد نیلیارد فساد وجود دارد اینها ناشی از ان است
  • ناشناس IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    اونوقت نظرتون درباره فيش حقوقي اقاجونتون چيه
  • اکبری IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    باداباددیگه این سرمایه جامع خانوادگی شده اول باباه بعدزنو فرزندان بخوربخورشون میشه بعدتکذیب میکنندمانگفتیم خوردیدخودتان گفتیدحالاچرازیرش میزنید
  • مهمان IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    اين تهمتها ي ناروا كار شكست خورده گان انتخابات رياست جمهوري و مجلس شوراي اسلامي است
  • ن IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    این حرفها رو نزنی چیکار کنی خودتی
  • نیما IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    برو جمعش کن کاسه و کوزه تو
  • n IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    واقعا درست گفتی خانم حسینی.ما فقط خدا رو داریم و باید فقط اونو صدا بزنیم. آبی با شماها واسه ما گرم نمیشه. پس پدر بزرگوارت الکی استعفا داده.
  • سهیل IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    اینهاضربات کاری ومحکمی درانتخابات ریاست جمهوری92ومجلس94ازمردم خوردند واین حرکات پس لرزه همان است
  • سید علوی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    باعرض سلام وادب نماینده منتخب بهتر نبود بجای این همه صغری و کبری وایراد بیانه یک عدرخواهی از ملت فهیم و بزرگ ایران میکردید و اگرشما خود را وابسته به صندلی نمیدید استعفا میداد تا مردم زبان شما شوند واینقدر خود را به عذاب دادن بیانه و جفت وجور کردن کلمات نمیشدید راستی چرا اینقدر دل کندن از صندلی رفتنی در کشور ما سخت است چرا؟؟؟؟؟؟
  • ایرانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    اخرش نګفتن حقوق مازاداقاسید به بیت المال برمیګرده یانه
  • بینام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    مهم نیست که مردم چه فکری بکنند یا میکنند یا با سخنانی فکر انان را از یکسو به سوی دیگر ببریم.... مهم اینست که خداوند یک قاضی درونی برای بشر گذاشته است بنام وجدان که قبل از رسیدن به قبر و قیامت در همین دنیا انسان را به عذاب الیم گرفتار میکند این از امروز تا فردا در پیشگاه الهی که مهر بر دهانمان میگذارند و فریب دیگران به اتمام میرسد. کاش به قیامت اعتقاد داشتیم کاش مرگ را باور میکردیم کاش در دنیا غرق نمیشدیم
  • امیر1 IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    بدهکار هم شدیم =
  • داود IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    تاسیس یک صرافی توسط یک مدیر ارشد دولتی در زمان نوسانات ارزی و تحریم نفتی کشور هیچ دلیلی ندارد جز اینکه از این صرافی به عنوان وسیله ای برای انتقال پول و خرید و فروش ارز استفاده شود بالفرض محال که ایشان دزدی نکرده آیا کسی که پست مهم دولتی دارد می تواند اقدام به تاسیس صرافی بکند
  • م ن IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    رو که رو نیست شماها دارید سنگ پای قزوینه.فک کنم یه چیزی هم مردم بدهکار شدن به شما.حق با شماست که با هزینه اوقات فراغت تون دکترا گرفتین ومجوز صرافی و....
  • فرزند فرهنگی با مدرک فوق لیسانس بیکار IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    نکنه این حقوق و پاداش ها صرف انتخابات شده باشن!!!!!!!!!! بابای جنابعال پول گرفته نه بابای من که بعد از 30 سال خدمت در آموزش و پرورش منتظر پاداش پایان خدمت خودش هستش -آیا کسی حساب کرده تاخیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر میشه و تو جیب کی میره ؟؟؟؟؟ آیا نباید یه جوری این تاخیر و کاهش ارزش آن جبران بشه؟؟؟؟/ خانم نماینده چرا از بازنشستگان آموزش و پرورش دفاع نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟
  • موسخه IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    همه دروغ میگین تو و پدرجونت راستشو به مردم میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سیامک IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 1
    خانم حسینی اگرخودتان میدانیداینها همه شایعه هستندپس چرااینقدرحساسیت نشان میدهید ازقدیم گفته اندتا نباشدچیزکی نتوان گفت چیزها
  • مهدی IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    خوب به نظرم خیلی از حرف های ایشون درسته و جای رسیدگی داره
  • خخخخخخخخ IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 1
    آره جون بابات
  • psk IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    به عقیده من در ایران فقط یک نفر سیاست مدار امده ان هم کسی است که مجلس را به توپ بست .به به دخترش هم نماینده مردم است = مجتهدین بفرمایند دیگر رای دادن حرام است ؟؟؟/
  • محمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    آن روزی که جیک جیک تابستانت بود باید به فکر زمستان بودید
  • ایران دوست IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    ظاهرا پول مفت اونم از بیت المال بد جوری به این خانم و پدرشون مزه داده.
  • یوسف IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    رو نیست که سنگ پای قزوینه دختر خانم نمی دانند که تریبون مجلس برای همفکری جهت حل مشکلات جامعه است نه تریبون داد فریاد و انا من غریبم دفاع از خلاف! دختر خانم اگر منتظر پبگیری قضایی هستید بیانیه آنهم از صحن علنی چه معنی دارد ؟ اگر شایعه بود چرا بابا کنار کشید ؟ نگران دیگر نمایندگان نباشید !
  • شهروند IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    اگر راست می گویی ،شکایت کن تا متخلف رسوا شود.
  • ایرج امیری IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    از قدیم گفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . مگر پدر شما را محترمانه برکنار نکردند و بازهم شنیدیم قدیمی ها گفتند پسر کو ندارد نشان از پدر .......... واگذار خورندگان بیت المال و دهندگان بیت المال به ید قدرتمند الهی
  • ایرانی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    بابا بگین خانوم حسینی فرافکنی نکنه , ی چیزی یاد گرفتن تا دستشوم رو میشه به صد جای دیگه چنگ میزنن ک بگن ما معصوم یم
  • علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    با پول مفت به اینجا رسیدی وگرنه هزاران نفر با سواد تر .شجاع تر . با لیاقت تر از تو و امثال تو در این مملکت هستن که به دلیل نداشتن همین پشتوانه مالی بادآورده دارن مسافر کشی می کنن. حق داری دختر خانم باید طلبکار همه باشی !!!!!!!
  • ایرانی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    خانم محترم اینکه پول کشور نصیب فرد خاصی بشه و از جیب مردم‌کم بشه چیز کمی نیست و‌مردم‌حق دارن از حقوق شهروندی و مالی خودشون دفاع کنن، من نمیگم‌همه شایعات درسته ولی شما هم‌ با توجه به پست و‌مقامتون میتونید در رسانه‌ها از حقوق خودتون دفاع کنید و با ارائه مدرک‌مردم رو آگاه کنید یا اینکه‌مردم درست میگن
  • Dr. IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    پول ها و پاداشهای ده ها میلیونی باباش رو صرف انتخاباتش کرده- دیگه کاری به پولهای صرافی شوهرش نداریم
  • محسن IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    تنهارفتن به قاضی ملاک نیست لابد اونایی هم که این حرفارا برضد شما زدند رو باد هوا نزدند
  • فرهنگی یزد IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    شما هم چه قدر ترسیدی حقوقای نجومی استعفا میدن دوباره ی جا دیه کهکشانی میشن
  • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    سلام هر چند که تمام صحبتهایت دروغ است شاید مردم باز هم باور کنند ولی حقوق پدرت هم دروغ است بنده خدا اگر شما و امثال شما خدا را می شناختید که در این پستها نبودید اگر مثل ما مردم عادی هزینه درمان سرطان مادرت را نداشتید و جلو چشمانت ازبین می رفت اینقدر دم از خدا نمی زدید سیده فاطمه .امثال شما با چادری که پوشیدید و رزمندگی پدر و هزاران کار به این مناصب رسیده اید که این ظاهر سازی هم به خاطر بدست اوردن منافعتان است و گرنه شما همان افرادی هستید....
  • sara IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    10 2
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • امیرحسین IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    وقتی 3000 دانشجوی بورسیه بیسواد را رها می کنند ونه تنها خجالت نمی کشند بلکه با کمال بیشرمی وپررویی در دردیدار با رهبری دراین مورد طلبکارانه حرف میزنند ومی باهمه بیسوادی انهارا دردانشگاهای مهم به عنوان مدرس بفرستند همان بیسوادان خناس وهم فکرانشان به دروغ کسی را که دردانشگاه تهران وار طریق ضوابط مربوط پذیرفته شده این گونه پست فطرت گونه تخریب می کنند اوف بر این قوم واین طرز تفکر وکسانی که به این قوم میدان تخریب دادند ومیدهند
  • فلا IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    11 3
    دختر کوچولو یه چیز میگم ناراحت نشیا: ......خودتی فهمیدی ....خودتی
  • مجتبی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    اگر مسئولین مملکت از این حقوق ها خبر داشتند که خیانت کارند و اگر بی خبرند پس بی کفایت و بی لیاقت هستند
  • داودی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    این هم یک هزار دستان دیگر از پیشگاه مبارک مقام معظم رهبری استدعا میکنیم این عزیزان برای اینکه مدیون خون شهداء نشوند؟! همگی و خانوادگی اعزام شوند برای مبازره با داعش کفار در عراق و سوریه بالا خره این عزیزان این همه خدمتگذاری را برای رضاء خدا و ملت اسلامی ایران انجام میدهندو پول برای این خانواده ها واقعا چرک دست است ! و نباید از خدمت به اسلام و مسلمین از دیگر برادران جان برکف عقب بیافتند .
  • علی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    یعنی پدر شما دریافتی کلان نداشت ؟؟ ایا شما با پشتوانه این دریافتی کلان به مجلس راه نیافتی ؟؟ ایا دروغ است که پدرتان برکنار شد ؟؟ پس نمیخواد برامون ایه بخوانی شما هیچ کدام از شما پایبند به دستورات اسلا نیستید وگر نه اینجوری مملکد را به یغما نمی بردید!!!!
  • بنده خدا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • رضا IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    اخی دختر صفدر حسینی ناراحت شد که باباش چرا فیشش رسانه ای شده چراحالا دست به دامن ایات قران شده اخه چرا هالیتون نمیشه خدا جای حق نشسته همه مفسدان رو رسوا میکنه
  • امیر IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    سرکارخانم اگر اینها همه دروغ و افترا هست پس چرا پدر بزرگوارتان مجبور به استعفاشد.خداوند از سر تقصیراتتان بگذرد که پول ملت را به تاراج میبرید
  • حسین IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    خانم نماینده دیگه از چیزی دفاع میکنی این آش را بیشتر از این بهم نزن گندش بیشتر درمیاد
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 1
    اگر دروغه شما ادله بدهید
  • نسیم IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    خدا وکیلی بعضی ها خیلی پررو هستند. اخه خانم تقریبا محترم خجالت هم چیز خوبی است حقوق باباتون بالاست اگه به ناحق بوده و به مثابه دست بردن در جیب مردمه و حرام است می فهمی حرام. بله همه اون میلیاردها باید برگرده . ایا شما تاکنون از اون اختلاسها خبر نداشتید تا به حال چرا سکوت کرده اید . الان که اسم فامیلها تون اومده داد می زنید و احقاق حق می کنید. حالا حال مردم بدبختی رو تصور کنید که سالهاست می نالند و حتی یک تریبون هم ندارند که اعتراض شون رو به گوش مردم برسانند. شما شعار ندین که ملت خیلی باهوشند. خداوند خود مکارترین ادمها رو نیز نابود می کند. حقوق بالای 20 میلیون حرام اندر حرام است.
  • شهروند IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    ايشان خودش هم دارد بديكران تهمت ميزنن!!! حقوق نجومي بدرش كه دريافت ميكرده ،تهمت است، هزينه اوقات فراعت فرزند كه دريافت ميكرده تهمت است، .... بس كنيد براي تبرءه خودشان بهر جيزي اويزان ميشون حتي شعور ملت!!!!
  • امیرمعز IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    صرافی!قربانی!!پاپوش!!تهمت وافترا!!!و... این خواهردنیاوآخرتمون ماروگیرآورده!!!؟
  • احمد IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    3 0
    خودتی
  • خوشنام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    آره جون بابات.....
  • ارش کماندار IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    خوب آخرش چی؟ مبارزه با فساد خوبه یا بد؟ اگرخوبه چرا غضبناک شده اید؟
  • بینوا IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    شما وخانواده به غیر ازدریافت حقوق ووام کلان چه خدمتی به این مردم مظلوم نمودید که کینه توزان بخواهند با شما این چنین کنن ومردم فهیم هم باور نکنن مردم دیگر باور نمی کنن واعتمادی هم به دست درازان به بیت المال ندارن
  • ی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    2 0
    ب این میگن ماست و مالی خخخخخخخخ..
  • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    8 0
    برو تا دستتون رو.میشه شروع میکنید به گفتین اینکه به شما افراد پاک و مطهر تهمت و افترا زده شده گوش ما از این حرف ها پر بارتون بستید حالا برکنار شد هم عیب نداره میره سر یکی از شرکت ها که زدین و یا مدیرین یکی از دهها کارخونه ای که با پول مردم برای خودت کردین ریاست کیکنه تو هم تو مجلس بخور فقط ملت بدبختن که عین خر موندن تو.گل
  • مسعود IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 0
    سرکار علیه بانو فاطمه حسینی.اگر در حرفهای شما صداقت هست.که فکر میکنم باشد.شما چرا عاملان بزرگترین فساد مالی و دلالان تحریم را معرفی نمیکنید من نمیدانم وحشت از چیست؟ و اگر وحشتی هست ترس شما از چیست چرا با مردم خوب این مملکت قایم باشک بازی میکنید واقعا ما ملت از این همه فساد خسته شده ایم.و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با ای دزد ای دزد که کارها پیش نمیرود کی اقدام خواهید کرد.
  • حیدر،ح IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    1 2
    افرین بر شیر زن ،سرکار خانم حسینی دیوار کج‌ تا ثریا کج است جناح شکست خورده دست بردار نیست و با تهمت و افترا را دستور کار دارد و میخواهد به کج روی خود ادامه دهد ولی بدان که نمیتوانند محبوبیتی بین ملت داشته باشند بجز زورگویی و خود را وکیل و قیم ملت میدانند ،
  • محمدامين IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 0
    عاقلان دانند.
  • واله IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    بالاخره نفهمیدم این خانم حقوق نجومی باباشوقبول کردیا خیر؟ازقدیمو ندیم گفته اند"تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها"آیا گزارشات سازمان بازرسی وامثالهم هم شایعه و کذب است؟آیانه این است که اگر این شبکه های مجازی نبودند خدا می داند تا چندسال دیگراین مفت خوریهاو پول شوی ها ادامه داشت؟!
  • علی IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    با این حساب ملت بدهکار شما وخاندانتون شدن
  • داود IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 0
    تا نباشد چیز کی مردم نگویند چیزها
  • مریم IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 1
    خواهشا از آیه قرآن و شبهای مقدس قدر برای توجیه خرابکاریاتون استفاده نکنین.من با مدرک دکتری مجبورم برم فروشندگی اونوقت شماها...خدایا خودت جوابشون رو بده
  • محمد IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    2 0
    با عرض سلام.ما نمیتوانیم بدون ادله قضاوت کنیم لکن دلیلی بر صدق گفتار این نماینده ی مردم وجود ندارد.دیوار حاشا بلند است و فساد دیگران توجیحی برای خیانت به امت اسلامی نیست.سوالی دارم:چطور میتوان صرافی داشت خانم نماینده؟
  • Xyz IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 1
    شما به عنوان نماینده مجلس هنوز نمیدونی که وکیل مردمی نه موکل مردم که اول بیانیه نوشتی اینجانب به عنوان نماینده و موکل شما ؟!!!!!!! بعد ادعای تحصیلات عالیه هم داری؟ اگر همه اینها تهمته چرا پدر شما برکنار و حقوقشو به اجبار پس داد؟!!!! اینم تهمته لابد . مردم نباید کوتاه بیایم تا کی اینا باید ما رو غارت کنن ظلم و فساد و سکوت ملت تا کیبیی.
  • امیر IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    7 0
    امیدوارم که به حرمت لیالی قدر که شما ازش یاد کردید تو کمر همه غارتگران بیت المال بزند حرف ما فقیر فقرا در این زمانه خریدار نداره انشاالله در قیامت و به مولی امیرالمومنین من حتی از یک ریال حقم از بیت المال را در آخرتی که شماها از یاد برده اید از گلوی دزدان بیت المال بیرون میکشم
  • کارگر IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 0
    تورو خدا مردم رو خر فرض نکنین . اینقدر با کلمات بازی نکنین اینقدر پای خدا و قرآن و فهم مردم و شب های قدر و دین رو وسط نکشین دیگ مردم با این لفاظی ها خر نمیشن . صرافی زدین تو اوج بحبوحه ارز میشه بگی چرا؟ بزار من بگم یک کلام از آب گل آلود ماهی بگیرین . خیلیاتون دارین از این آب گل آلود ماهی میگیرین شما هایین که نمیزارین مملکت اوضاعش درست بشه . نمیزارین مردم روی خوشی رو ببینن . شما فربه ها از ما نحیف ها بی خبرین و فقط فکر غارت مردم و مملکتین . حناتون دیگه رنگ نداره . متأسفم از اینکه تو این مملکت باید هر روز شاهد این چنین مسائلی باشیم . لزوما هر کسی که معترض به غارتگری شما حضرات بشه سیاسی نیست چرا بیخود انگ سیاسی میزنی؟ میخوای همه ساکت شن و خفه خون بگیرن ؟ اینجوری دیگه مزاحم ندارین . یعنی تا این حد درک مردم رو از اوضاع پایین فرض کردین . خواهش میکنم بزارین مردم نفس بکشن ، خواهش میکنم
  • احمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    9 1
    رای به لیست دادن ونسنجیده رای دادن همینه عزیزان تهرانی
  • انقلابی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    ای کاش دهه... دوباره تکرار میشدتامردم خوب فکرهاشونرو میکردن بعد اقدام میکردند
  • ي IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    بگو پدرم خلاف كرده چراميخواي به زورتوجيح كني مردم چي فرض كرديديعني بعداز خوردن اينهمه مال ملت عذرخواهي اينقدر سخته
  • حسن بيات IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 0
    من وخانواده ام هيچ شناختي از شما نداشتيم واگربه تو و29 نفر ديگر راي داديم صرفا به خاطر ليست اقايان عارف ومطهري بود.ولي الان ميگم دستم بشكند كه به تو راي دادم.
  • علی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    شما راست میگی اون مال مردم رو که خوردی پس بده بعدا فرافکنی کن.
  • مجتبي IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 0
    (((آیا بانک مرکزی کشور با داشتن سامانه معاملات ارزی، به عنوان سیاستگذار، ناظر و مجری سیاست های ارزی تا این اندازه فاقد نظارت بوده است که یک صرافی بتواند زمینه ساز بحران ارزی شود!؟))) در پاسخ به سوال شما عارضم كه اگه بانك مركزي نظارت داشت كه مشكل اقتصادي وجود نداشت.اينهمه مشكلات همه به خاطر بي لياقتي و خيانت آشكار برخي از مسئولين نيست؟ يه صرافي دو صرافي يه باند دلالي ارز دو باند دلالي ارز... پس اين ريال هايي كه رد ميشد اونور آب دلار وارد ميكرديد دو سه برابر قيمت تو بازار بي دلاري آبش ميكرديد كار كي بود؟ قيمت دلار رو كي تا 3500 تومان كشيد بالا؟ اين پولا تو جيب كي رفته؟ اين تورم از كجا اومده؟ پول ما چرا الكي الكي بي ارزش شد؟ بقالي سر كوچه ي ما اين بلاها رو سر ملت آورده يا شماها و صرافياتون؟ ميتونيد جواب اين سوالات رو بديد؟
  • محمود IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 1
    مطالب و انشاءخوبي بود اما اثبات آن بايد از طريق مدارك مستند و كميسون اصل نود پيگيري و انشاءالله كه راست گفته باشي بر مجلس شوراي اسلامي واجب است كه به موضوع بدون فوت وقت وخارج از نوبت رسيدگي و از طريق صدا وسيما و روزنامه رسمي به طور كامل اطلاع رساني شود تا اگر راست مي گويد از حقوق اساسي برخوردار و خائنان و دشمنان نظام به مجازات برسند بر ملت هم واجب هست تا كسي محكوم نشده حمله و فشار وارد نكنند بگذارند زمان حقيقت را نشان دهد نه عيب جويي هاي سياسي و مغرضانه . بهتر است به جاي خيال بافي از قواي سه گانه بخواهيم به وظايف قانوني خود عمل كنند
  • الهه IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    خیلی وقیحی .چه جوری روت میشه اینقد از ماه رمضان حرف میزنید؟خدای متعالی که توی این نامه بارها قسمشو خوردی بزنه توی کمر تو و امثال تو که مردم و به همه چی بدبین کردین . بهتره دهنتو ببندی و حرفی نزنی چون سنگینتری
  • جاوید IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    5 0
    وقتی ب پولهای آنچنانی رشد کنی همین میشه دیگه.
  • عباس IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    6 0
    خانم حسینی شما میخوای قانون گدار وناظر اجرای قانون برای ما باشید شما این همه دم از خدا میزنید چطورمنوجه حقوق چند صد میلیونی ویک مورد وام سیصد میلیونی کم بهره بابات نشدی در جامعه ای که خیلی جاها حقوق یک میلیونی خیلی ها چند ماه تاخیر میوفته وجونایی که مدتها منتظر وام ازدواج هستند انوقت بابات یک فقره جای سیصد نفر وام میگیره خواهشن اینقدر از خدا وپیغمبر وانقلاب مایه نزارید یکم منصف باشید مردم کاری اگر نتون در مقابل باندهای مافیایی ورانت خوران اقتصادی نکنن حداقل حالیشون هست
  • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    8 1
    اره دیگه ماهی یازده میلیون بر حق فراغت بچه ها باشه باید هم دفاع کنی وای برما که چقدر بیچاره ایم که امسال مثل شما هارو انتخاب میکنیم به قولی سیر چه غم گشنه هست تو چه میدونی بیکاری یعنی چی تو چه میدونی نهصد تومان حقوق با سه ماه تاخیر چیه که پانصد تومان کرایه خونه بدی بخورد لااقل منصف باشید فعلا دنیا به کام شماست ما هم خدایی داریم یه جایی بالاخره تو گلوی نا اهلان گیر میکنه
  • ایرانی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    6 0
    اگر فیش ورقم نجومی دروغ است پس فیش واقعی که به تایید اداره اموراداری محل خدمت به مردم ارائه نمایید تااز ذهن مردم خارج شود راحت است
  • ناشناس IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    1 0
    از امام صادق علیه السلام درباره ی تقسیم بیت المال پرسیدند، فرمود : اهل اسلام، فرزندان آن محسوب می شوند، در امکانات بیت المال، من، برابرشان می دانم .امتیازات معنوی آنان، بین آنها و خدا محاسبه می شود. لذا، همانند فرزندان یک نفر که فضیلت و صلاحیت، سبب فزونی ارث بردن یکی بر دیگری که ضعیف و ناقص است نمی شود. مسلمانان نیز، این چنین هستند .حضرت، در ادامه فرمود: پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در آغاز اسلام، چنین رفتار می کرد ولی دیگران گفتند: ما، برخی را بر اساس سابقه ی بیشتر در اسلام، از نظر اقتصادی امتیاز می بخشیم.وسائل الشیعه، ج 11، ص .81
  • ناشناس IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    1 0
    ساوات در تقسیم بیت المال وقتی به حضرت علی علیه السلام خرده گرفتند که چرا به کسانی که در اسلام، سابقه بیشتر دارند و در جنگ ها شرکت جسته اند و به آنان که دارای حسب و نسب عالی هستند، بیش از دیگران، از بیت المال، بخشش نمی فرماید (6) ، فرمود: أتأمرونی أن أطلب النصر بالجور فی من ولیت علیه؟ ! و الله! لا أطور به ما سمر سمیر، و ما أم نجم فی السماء نجما.لو کان المال لی، لسویت بینهم فکیف و انما المال مال الله؟ حضرت علی علیه السلام فرمود: آیا به من فرمان می دهید تا از راه ستم کردن به کسی که مرا، به او ولایت داده اند، پیروزی به دست آورم؟ نه، به خدا سوگند! تا دهر افسانه ی بقا سراید و اختران در پی یکدیگر بچرخند، به چنین کاری نزدیک نگردم.اگر مال، از من بود، همانا میان مردمان به مساوات پخش می کردم، چه رسد که مال، مال خدا است.نهج البلاغه، خطبه .126
  • محمود IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    3 0
    با عرض معذرت از همه پایتخت نشینان لطفا فکر کنید رای دهید .
  • زهرا رحمتی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    2 0
    دروووووود بر تو شیییررررر زن، نان حلال خورده. دروووود بر تو. خدا یار و پناهت. اجرتان با خدای بزرگ. به معاندان: مثلا جناب شهردار ۱۴ میلیون ... یعنی من باور کنم مجری های تلویزیون مثلا ۲ میلیون میگیرند؟ همین فوتبالیست هایی که برایشان هورا میکشید، که ۴۰۰ میلیونی اند، بازیگران .... باشه باشه من باور کردم. شما هم در جهل تان غوطه زنید.... خدا عاقبت همگی را بخیر کند.
  • صفدر حسینی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    3 0
    سرکار علیه خانم محترم وکیل الدوله میشه بفرمائید اصلا شما چگونه مجوز صرافی دریافت کردید ایا این رانت نبوده ایا پدر شما این پولها را از جیب مردم بیرون نکشیده و و و و حالا که تشت رسوایی شما به زمین افتاد همه یاد اخرت و خدا و پیغمبر افتادید؟
  • آموزگار IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    وای بر ما % % % گوسفندان بی زبان اریکه ی گرگ های سیر ناپذیر
  • رضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    خواهش می کنم پول بیت المال را به خزانه برگردانید چون ما فقیر فقرا دیگه رمقی واسمون نمونده دیگه تحملمون تموم شده بسه دیگه چرت نگید
  • عمرانی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    8 0
    موکل؟....وای
  • رحیم IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    6 0
    خانم حسینی فقط وفقط باصدای بلند یک جمله میگم ازجلوی چشمم خفه شو
  • رحیم IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    4 0
    راستی اون قضیه چی شد
  • سيتا IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    2 0
    بزن باران که دین را دام کردند شکار خلق و صید خام کردند بزن باران خدا بازیچه ای شد که با آن کسب ننگ و نام کردند
  • ر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    1 0
    خانم حسینی من عذر خواهی میکنم شرمنده خودت و پدرت هستم ببخش آبجی اگه کم بود نکنه نبخشید مارو و از دنیا برید
  • zizi IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    3 0
    خوب نگفتین کدوم دروغ بود حقوق ماهیانه پدرتان یا درامد میلیاردی همسرتان ؟
  • مهدي IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    3 0
    خانم حسيني فرزند سيد صفدر حسيني نماينده مردم (محترم )دقت كن مردم محترم نه شما انشالله كه قدري در خلوتيهاي ذهني خود بتواني فكر كني ودر اين وضعيت بحراني مالي اين مملكت در اين مقطع به خود آيي واز وجدان درونيت كه سفاف ترين آيينه براي هر انسان مي باشد كمك بگيري وشهامت عذرخواهي را از خداوند متعال طلب نمايي ودر خانه ملت محترم ايران آمده واز اين 70واندي ميليون نفر عذرخواهي نموده وبلافاصله از شغلي كه داري استعفا نموده واز اين پست مهمي كه در اختياره توست فاصله بگيري ودر اختيار فرد لايق آن واگذاري . به اميد آن روز ! ولي بعيد ميدانم به دليل اينكه پدرت تو را با بودجه بيت المال به اين مرحله رسانده . طبيعي است كه در چنين روزهاي مباركي به خود اجازه جسارت داده واز پدرت در جايگاه مجلس دفاع كني . اي داد!