انتخاب چهاردهم

تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد در ضربات پنالتی از سد سوییس عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

«سه شیرها» از دام سوییس گریختند/ برتری انگلیس در ضیافت پنالتی‌ها

به گزارش قدس آنلاین تیم ‌های ملی فوتبال انگلیس و سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۴ امروز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که انگلیس این دیدار پس از تساوی یک به یک در وقت‌های قانونی و اضافه، موفق شد در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کند.

در این دیدار انگلیسی‌ها همچون دیدارهای گذشته نتوانستد عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و کارشان برابر سوئیس گره خورده بود.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم، سوئیس بود که توانست گل اول را در دقیقه ۷۵ توسط «بریل امبولو» وارد دروازه انگلیس کند.

شاگردان گرت ساوت گیت که با این گل احساس خطر کردند تلاش مضاعفی برای رسیدن به گل انجام دادند و خیلی زود به نتیجه رسیدند و «بوکایو ساکا» در دقیقه ۸۰ با شوت روی زمینی که از پشت محوطه جریمه شلیک کرد توپ را به کنج دروازه سوئیس فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.

با این تساوی تیم‌ها در دو زمان ۱۵ دقیقه‌ای به مصاف هم رفتند اما در این مدت هم هیچکدام نتوانستند کاری از پیش ببرند و گلی وارد دروازه نشد تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این دیدار باشد.

در ضربات پنالتی، انگلیس موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ از سد سوئیس عبور کند و راهی نیمه نهایی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.