انتخابات

قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۲۲۵ غریق در سواحل استان طی یک هفته گذشته خبرداد.

نجات ۲۲۵ غریق در سواحل مازندران

مجتبی اکبری با اشاره به اجرای طرح کاهش غریق در سواحل و استقرار نجاتگران جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق در 351 نقطه حادثه خیز و شنا ممنوعه، افزود: ارائه خدمات امدادی موردنیاز سرپایی به 756 نفر از مراجعین به پایگاهها و پستهای ساحلی و انتقال 8 مصدوم و غریق به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمر در سواحل  بوده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای عملیات کاهش غریق در سواحل استان در یک هفته گذشته 64دستگاه روز آمبولانس، 303دستگاه روز موتورسیکلت، 28 دستگاه روز قایق نجات، 40 دستگاه روز جت اسکی، 3دستگاه روز خودروی نجات آرگو و یک دستگاه خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیر عامل جمعيت هلال احمر مازندران اضافه نمود: در هفته گذشته تیمهای امداد ونجات بین شهری استان مستقر در محورهای مواصلاتی موفق شدند به 60 سانحه جاده ای پوشش امدادی لازم را ارائه نمایند.

اکبری افزود: انتقال 97 مصدوم به مراکز درمانی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به 162 مسافر در راه مانده و همچنین ارائه خدمات امدادی سرپایی به 1685 نفر مصدومین حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر بوده است.

وی یادآورشد: اجرای 46 عملیات امداد ونجات ساحلی،18 عملیات امداد شهری،7عملیات امداد کوهستان،3عملیات مناسبتی، یک عملیات صنعتی و کارگاهی و ارائه خدمات مورد نیاز به 86 نفر از مراجعین به پایگاهها و پستهای امدادی از دیگر اقدامات  هلال احمر استان در هفته گذشته بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.