انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: پليس يزد يک سارق حرفه اي منزل را با ۴۰ فقره سرقت شناسايي و دستگير کرد.

سارق حرفه اي با ۴۰ فقره سرقت در يزد دستگير شد

به گزارش قدس آنلاین از يزد، سرهنگ "منوچهرنصيري" در این خصوص اظهارداشت : چندي پيش سرقت هاي متعدد از منازل شهروندان به پليس گزارش و بررسي موضوع به ماموران کلانتري 16 "سيدجعفر" شهرستان يزد ارجاع داده شد.

وي افزود: بررسي هاي انجام شده از صحنه هاي سرقت نشانگر اين بود که تمامي سرقت ها توسط يک نفر و در ساعات پاياني شب انجام شده است.

نصيري تصریح کرد: سارق، بيشتر ازمحل هاي خلوت براي سرقت استفاده کرده و با استفاده از نقاطي که از لحاظ ايمني و فيزيکي دچار نقص بودند وارد محل موردنظر شده و پس از انجام سرقت، مسافتي را به صورت پياده طي کرده و سپس با استفاده از وسيله نقليه از محل متواري مي شد.

وی خاطرنشان ساخت : ماموران پليس با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس در محل هاي از پيش تعيين شده و نقاطي که احتمال حضور سارق مي رفت در ساعت 2 بامداد روز گذشته وي را شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد ضمن اشاره به کشف سنگ فرز، اره آهن­بر و تعداد بسيار زيادي کليد در بازرسي ازساک همراه متهم افزود: اين سارق حرفه اي در تحقيقات پليسي به 40 فقره سرقت منزل، مسجد، مغازه و ساختمان هاي نيمه ساز در سطح شهر يزد و فروش اموال سرقتي به سه مالخر اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه هر سه مالخر اين پرونده در عمليات ضربتي ماموران پليس دستگير شدند خاطرنشان ساخت: ماموران کلانتري "16سيدجعفر" يزد ضمن هماهنگي با مقام  قضائي به بازرسي از مخفيگاه متهم پرداختند که در نتيجه، مقاديري اموال سرقتي شامل؛ شيرآلات، لوازم خانگي، ابزارآلات ساختماني و ... کشف شد.

نصیری  تصريح کرد: شهروندان ضمن توجه به توصيه هاي پيشگيري از سرقت پليس، درب و پنجره هاي منزل خود را به تجهيزات ايمني ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پليس اطلاع دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.