انتخاب چهاردهم

نخست‌وزیر ارمنستان امروز در پیامی به مناسبت پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران، خواهان دستاوردهای روزافزون و موفقیت‌های جدید برای وی ش

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین تارنمای خبرگزاری آرمن پرس به نقل از پیام منتشر شده از سوی نیکول پاشینیان نوشت: روابط برادرانه با جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال پیوسته در حال توسعه بوده، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تعمیق مداوم روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: اطمینان دارم که با تلاش مشترک دو دولت، توافق‌های صورت گرفته میان جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران اجرایی خواهد شد و مشترکاً برنامه های جدیدی را برای رفاه دو ملت دوست ایران و ارمنستان اجرا خواهیم کرد.

با پایان فرآیند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شامگاه جمعه و پس از شمارش و تجمیع کل آرا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور صبح امروز گزارش پایانی از نتایج شمارش آرا را ارائه و اعلام کرد که از میان بیش از ۳۰ میلیون رای ماخوذه، مسعود پزشکیان با بیش از ۱۶ میلیون رای، منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.