انتخابات

سردار سنایی راد گفت: امروز علاوه بر آنکه فرماندهان عالی ارتش و سپاه در جلساتی تحت عنوان "اخوت" با یکدیگر نشست های مشترکی دارند شاهد هستیم که ارتشی های دلاور کشورمان در کنار نیروهای سپاه در سوریه حضور دارند و شهید می دهند.

استفاده آرشیوی از "سخنان بی ربط" مغایر با امنیت ملی است

به گزارش قدس آنلاین،سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو بامیزان گفت:  هرگونه موضع و سخنی که وحدت ارتش و سپاه، این دو بازوی پرتوان نظام و ولایت را تضعیف کند محکوم است و باید از آن به عنوان یک اقدام فتنه انگیز یاد شود.
وی با بیان اینکه ارتش و سپاه تامین کننده امنیت و عزت ملی هستند و گرچه تفاوت های سازمانی دارند اما همواره در سنگر مشترکی برای تامین امنیت نظام ایفای نقش کرده اند اظهار کرد: از گذشته ما شاهد این بودیم که گاهی به عنوان حمایت از یکی از این دو نهاد، علیه نهاد دیگر شعار داده می شد و مدتی بعد مشخص می شد که یک جریان با هدف تضعیف امنیت ملی، پشت ماجرا بوده است؛ به عنوان مثال در اوایل انقلاب کسانی به اصطلاح ژست انقلابی گری به خود می گرفتند و شعار انحلال ارتش را سر می دادند؛ بعدها مشخص شد که ایجاد ناامنی و تضعیف قدرت نظامی و امنیتی کشور هدف اصلی این افراد بود.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دو نهاد ارتش و سپاه دارای "اهداف و تهدیدات مشترک" هستند تصریح کرد: سخنان تفرقه آمیز و دلسرد کننده در شرایطی مطرح می شود که ما امروز شاهد افزایش سطح تهدید در دوره پسابرجام هستیم به گونه ای که دشمن ضعیفی مثل عربستان امروز با حمایت های لجستیکی و تحریک اشرار و گروهک های ضدانقلاب به دنبال ایجاد جنگ های نیابتی و کشاندن ناامنی به داخل مرزهای کشورمان است.
سردار سنایی راد با بیان اینکه وحدت ارتش و سپاه باید در اولویت قرار داشته باشد تاکید کرد: اگر فردی هم چندسال گذشته در یک جلسه حرف بی ربطی زده که به هیچ وجه قابل دفاع نیست، استفاده آرشیوی از این سخنان بی ربط  مغایر با امنیت ملی کشورمان است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه و ارتش دو نوع سازمان با دو نوع ماموریت هستند که در طول هم قرار می گیرند ادامه داد: این دو نهاد در زمان جنگ تحمیلی یگانهای مشترکی داشتند و با هماهنگی و همکاری و وحدت بسیار زیاد در کنار هم علیه دشمن مبارزه می کردند و امروز نیز علاوه بر آنکه فرماندهان عالی ارتش و سپاه در جلساتی تحت عنوان "اخوت" با یکدیگر نشست های مشترکی دارند شاهد هستیم که ارتشی های دلاور کشورمان در کنار نیروهای سپاه در سوریه حضور دارند و شهید می دهند.
وی در پایان با بیان اینکه خون پاک شهدای ارتش و سپاه در دفاع از حرم گویای وحدت و هماهنگی این دو نهاد در حد اعلا می باشد تاکید کرد: نباید اینگونه مسائل جزیی و بی ربط سوژه های ژورنالیستی شود چرا که ضرر آن متوجه امنیت ملی کشورمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.