انتخابات

شاعر مجموعه «سِفر بمباران» در برنامه «شابک» گفت: به عنوان یک فرد ادبی حاضرم در محفل‌ها برای گفتمان معرفی کتاب و توضیح آن وقت بگذارم، اصل ماجرا این هست که مردم باید متوجه داخل محتوای کتاب بشوند و من حاضرم این کار را انجام دهم.

حاضرم برای معرفی کتاب وقت بگذارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی محمد مودب شاعر و ناشر مهمان برنامه تلویزیونی «شابک» شد تا برای بینندگان از «اردوهای آفتابگردان‌ها» و اوضاع نشر و کتاب بگوید.

این شاعر پیرامون «اردوهای آفتابگردان‌ها» بیان کرد: این دوره آموزش در سطح ملی برای شعر جوان کشور شکل گرفته است و سالانه حدود 100 نفر شاعر جوان از تمام کشور برای ارتقاء سطح توانمندیها در کنار اساتید آموزش‌های لازم را می‌بینند.

این نویسنده همچنین اظهار کرد: علاوه بر این اردوها برنامه «نیم روزهای نقد تلفنی» که شاعران جوان با اساتید در ارتباط هستند و در فضای مجازی برنامه‌ای به عنوان «رسم شاعری» در شبکه مجازی در حال فعالیت است. حدود 6 اردو داریم که 3 اردو مختص خواهران و 3 اردو مختص برادران است، این اردوها در دوره پنجم قرار دارد که در کل حدود 15تا 20 اردو برگزار شده است.

مودب در خصوص نوع فعالیت کاری خود افزود: فرقی نمی‌کند شاعر باشی یا ناشر، آدم باید در جایگاهی که قرار دارد بتواند کار خودش را به خوبی انجام دهد، خوب شعر گفتن و یا خوب کتاب چاپ کردن و تبلیغ کردن فرقی نمی‌کند و من حتی زمانی هم که کشاورز بودم از کار خودم راضی و خوشحال بودم. کار اصالت خاصی نداره مهم خوب و درست انجام دادن آن کار و فعالت است.

مسئول انتشارات شهرستان ادب اضافه کرد: ما نیازمند کار برنامه ریزی شده از سمت آموزش پرورش تا آموزش عالی و رسانه‌ها هستیم، مهم این است نیازسازی دقیق نسبت به مخاطب صورت پذیرد به عنوان زیر ساخت بازار ادبیات کشور، در مرحله بعد عموم مردم باید اهل خواندن بشوند، ادبیات نیاز همه کشور است و هر کسی در هرشغلی نیازمند و وابسته به ادبیات است ولی احساس نیاز به وجود نیامده است یا شاید بهتر بتوان گفت برایشان فعال نشده است، بیایم از همین الان شروع کنیم، بنده به عنوان یک فرد ادبی حاضرم در محفل‌ها برای گفتمان معرفی کتاب و توضیح آن وقت بگذارم، اصل ماجرا این هست که مردم باید متوجه داخل محتوای کتاب بشوند و من حاضرم این کار را انجام دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.