انتخابات

یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به تداوم جنبش تحریم جهانی ضد این رژیم، از آن به مثابه ضربه‌ای جدید به تل‌آویو یاد کرد.

جنبش تحریم اسرائیل، ضربه‌ای جدید به تل آویو است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم از جنبش تحریم جهانی ضد اسرائیل، که به اختصار (بی دی اس) نامیده می‌شود، به مثابه ضربه‌ای جدید به تل آویو یاد کرد.

این رسانه صهیونیستی در گزارشی آورده است: شورای محلی ایالت ایبیزا در جزایر بالیار اسپانیا، مصوبه‌ای در حمایت از تحریم جهانی ضد اسرائیل وضع کرده و اسرائیل را آپارتایدی دانسته است. مفهومش این است که اسرائیلی‌ها در این ایالت مورد استقبال قرار نخواهند گرفت و منفور هستند.
این رسانه در ادامه گزارش داد: مصوبه این شورا، شهرداری ایبیزا را ملزم به تحریم شرکت‌ها و موسسات و سازمان‌های اسپانیایی که با اسرائیل رابطه داشته باشند، می‌کند.
اسرائیل الیوم از جنبش تحریم جهانی ضد رژیم صهیونیستی در پنجاه شورای محلی اسپانیا نیز خبر داد.
این در حالی است که روزنامه صهیونیستی معاریو نیز پیشتر از افزایش جنبش جهانی تحریم ضد اسرائیل خبر داده و نوشته بود: بر خلاف آنچه بنیامین نتانیاهو اخیر از وارد کردن ضربات سخت به جنبش بی دی اس سخن گفته است، شواهد واقعی نشان می‌دهد این جنبش همچنان پویاست و ضرباتی به اسرائیل وارد می‌کند و در سراسر جهان عضو گیری می‌کند.
جنبش بی دی اس (BDS)  در سال 2005 تأسیس شد، این عبارت اختصار سه کلمه (Boycott) به معنای تحریم، (Divestment) خارج کردن سرمایه گذاری‌ها و (Sanction) به معنای تحریم است. این جنبش بر قطع روابط فرهنگی و آکادمیک با اسرائیل تا زمانی که اشغالگر است، تاکید دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.