انتخابات

۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 413791

قدس آنلاین - یزد : مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد با اشاره به نقش ورزش در ارتقای سلامتی افراد به ویيژه بیماران دیابتی، از بیمه شدن دیابتی‌های ورزشکار در استان یزد خبر داد.

بيمه شدن دیابتی‌های ورزشکار در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،‌"سید محمد‌رضا آقایی" با اشاره به ضرورت حمایت مستمر ازبیماران مبتلا به دیابت استان یزد،‌ اظهار کرد: کلیه بیماران دیابتی که فعالیت ورزشی انجام می دهند بیمه می شوند.

وی ورزش را از جمله برنامه های روزمره بیماران دیابتی دانست و افزود : با صدور کارت استفاده از خدمات پزشکی و ورزشی علاوه بر برنامه ریزی ورزشی برای دیابتی ها، برای هر نوع آسیب ورزشی که برای بیمار رخ دهد، مبلغ 65 میلیون ریال، به وی پرداخت می شود.

آقایی تصریح کرد: چنانچه آسیب، منجربه خرید تجهیزات پزشکی شود، تا سقف 17 میلیون ریال، آسیبی که منجر به فیزیوتراپی، جراحی، ام آر آی، سونوگرافی و سی تی اسکن گردد، تا سقف 9 میلیون ریال هزینه درمانی و درصورت نقص عضو، مبلغ 120 میلیون ریال به بیماران دیابتی اختصاص می یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: این اقدام با همکاری مرکز دیابت یزد و هیات پزشکی و ورزشی استان انجام می شود و بیمه ورزشی بیماران تا یک سال دارای اعتبار است.

وی خاطرنشان ساخت : بیماران دیابتی به منظور استفاده از مزایای این طرح هر سه ماه یکبار جهت معاینه منظم و شرکت در کلاسهای آموزشی و ورزشی به مرکز دیابت مراجعه کنند و با ارائه کارت شناسایی و واریز مبلغ 150 هزار ریال از مزایای این طرح بهرمند شوند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.