انتخابات

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امریکا در پسا برجام به تعهداتش عمل‌نکرده است، گفت: اگر غربی‌ها و به‌ویژه امریکایی‌ها به بد عهدی‌های خود ادامه بدهند با موضع‌گیری مقتدرانه و انقلابی ایران مواجه می‌شوند.

آمریکا ادامه دهد،  مقتدرانه و انقلابی پاسخ می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی درباره بدعهدی امریکایی‌ها، اظهار کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) رابطه ما با امریکا مثل رابطه گرگ‌ومیش است بنابراین در عرصه دیپلماسی و برخورد با امریکا مسئولین باید هوشیارانه عمل کنند.

وی تصریح کرد: مواضع مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب و اجماعی که در جمهوری اسلامی علیه امریکایی‌ها وجود دارد سبب انفعال و عقب‌نشینی امریکایی‌ها در برابر ایران شده است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به تعهدات خود در برجام پای بند بوده، خاطرنشان کرد: امریکا به بدعهدی در دنیا شهره است و همواره از موضع قلدرمابانه با کشورها برخورد می‌کند.

حسن‌پور به طرح مجلس نمایندگان امریکا مبنی بر ممانعت از خرید آب‌سنگین و همچنین ممانعت فروش هواپیما به کشورمان اشاره و تصریح کرد: بعد از برجام بدعهدی امریکایی‌ها آشکارتر شده است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر غربی‌ها به‌ویژه امریکایی‌ها به بد عهدی‌های خود ادامه دهند، حتماً در برابر آنها موضع‌گیری قوی و انقلابی می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.