انتخابات

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان: مسئولین اداره کل اوقاف به مناسبت هفته دولت و و در راستای تکریم ارباب رجوع به صورت ویژه پاسخگو مراجعه کنندگان در هفته دولت می باشند.

پاسخگویی ویژه مسئولین اوقاف در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین، مسعود صباغیان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته دولت و و در راستای تکریم ارباب رجوع تمامی ادارات اجرایی استان موظف شدند با برپایی میز خدمت به صورت ویژه پاسخگو مراجعه کنندگان در هفته دولت خواهد باشند.

وی با اشاره به پیاده سازی سیستم قرارگاه و دسترسی بدون واسطه ارباب رجوع با مدیرکل، معاونین و کارکنان این اداره تصریح کرد: در این هفته به صورت ویژه در اداره کل اوقاف و به همراه تکریم و پذیرایی از ارباب رجوع پاسخگو مراجعه کنندگان هستیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی با بیان اینکه معاونین اداره کل و کارشناسان در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگو مراجعه کنندگان هستند افزود: معاونین و کارشناسان معاونت های حقوقی، بهره وری اقتصادی، فرهنگی، توسعه منابع و پشتیبانی از امروز تا پایان هفته دولت پاسخگو مراجعه کنندگان هستند.

وی هدف از برپایی میز خدمت را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و در ادامه گفت: با حضور معاونین اداره کل مدت زمان پاسخگویی به مراجعه کنندکان کاسته می شود و مردم با رضایت بیشتری اداره اوقاف را ترک  می کنند.

صباغیان افزود: غباروبی ویژه هفته دولت در آستان مقدس امامزاده یحیی میامی مشهد با حضور مسئولین انجام می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی کلنگ زنی ساختمان دانشکده علوم قرآنی در منطقه قاسم آباد و پیگیری ویژه فعالیت های عمرانی بقاع متبرکه را از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف در هفته دولت اعلام کرد.

صباغیان گفت: دراولین روز هفته دولت معاون توسعه منابع و پشتیانی و معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف پاسخگو مراجعه کنندگان در میز خدمت این اداره کل می باشند.

یادآور می شود هفته اول شهریور ماه، همزمان با سالگرد شهادت شهید رجایی و شهید باهنر هفته دولت نامیده می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.