انتخابات

مدیرعامل تلوبیون با اعلام آماری از مخاطبان شبکه‌های تلوبیونی نامزدها گفت که آمار مخاطبان مناظره چهار برابر مسابقه فوتبال یورو بوده و مناظره پایانی نامزدهای انتخاباتی هم پربازدیدترین مناظره‌ بوده است.

آخرین مناظره، پربیننده ترین مناظره شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد خورشیدی ـ مدیرعامل تلوبیون ـ از استقبال کم‌نظیر مخاطبان گفت که مناظره‌های تلویزیونی را از قاب تلوبیون هم دنبال کرده‌اند و در عین حال آماری از میزان بازدید مناظره‌ها اعلام کرد.

خورشیدی گفت: پربیننده‌ترین مناظره در دور اول مناظره چهارم بود، می‌توانیم مناظره اول را هم پربیننده‌ترین مناظره بنامیم که بیش از ۲۲۵ هزار کاربر همزمان و ۲۶ درصد رشد مخاطب نسبت به مناظره چهارم داشت. اما مناظره دوم هم بیش از ۲۷۱ هزار کاربر همزمان داشته تا جایی که تقریبا چهار برابر مخاطب مسابقه همزمان فوتبال جام ملت‌های اروپا این مناظره بیننده داشت.

او به این نکته اشاره کرد که سعید جلیلی تا الان بیش از ۹۳ برنامه زنده و با ۱۰۰ کارشناس و مسعود پزشکیان بیش از ۴۶ مرتبه پخش زنده و با ۴۱ کارشناس در تلوبیون توانستند با محتوایی که تولید کردند شاهد بازدید بیش از دو و تیم میلیون کاربر باشند.

خورشیدی تأکید کرد: برای هفت مناظره پخش شده هم بیش از ۷۰۰ کلیپ اختصاصی تولید شده که میلیاردها بار در شبکه‌های داخلی و خارجی فضای مجازی دیده شدند.

مدیرعامل تلوبیون در گفت: روز پنجشنبه به دلیل پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی محتوای جدید در تلوبیون بارگذاری نخواهد شد اما مخاطبان برای مقایسه و تصمیم نهایی خودشان می‌توانند همه محتوای دور اول و دور دوم دو نامزد انتخاباتی را به صورت رایگان تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.