پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تسریع در اجرای بزرگراه اهر – تبریز را یکی از اولویت‌های اصلی مسؤولین استانی بالاخص شخص استاندار ذکر کرد.

 تسریع در تکمیل بزرگراه اهر - تبریز/ ضرورت توجه به توسعه گردشگری در مناطق روستایی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه توانمندی های روستایی در اهر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فازهای در دست اجرای این پروژه را با وجود مشکلات پیش روی آن و کمبود اعتبار، تلاش شده با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی با تمام توان به فعالیت خود ادامه دهد.

وی،گفت: تکمیل بزرگراه اهر – تبریز و تسریع در اجرای آن یک ضرورت بوده که با بهره‌برداری از آن علاوه بر رفع مشکلات و معضلات ترافیکی و تصادفات جاده‌ای، موجب رونق اقتصادی و توسعه گردشگری شهرستان و منطقه ارسباران نقش بسزایی خواهد داشت.

این مقام مسئول، به قایلیت‌های شهرستان در حوزه کشاورزی و گردشگری نیز اشاره و افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستایی فرصت مناسبی است که فعالان این عرصه در روستاها و مناطق عشایری توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند و از این ظرفیت در بازاریابی و فروش محصولات خود بهره‌مند شوند.

پورمهدی، توجه به توسعه گردشگری در مناطق روستایی را مورد تأکید قرار داد و افزود: تلاش مجموعه استانداری و سازمان‌های مرتبط با این امر برنامه‌ریزی تقویت زیرساخت‌های روستایی برای جلوگیری از مهاجرت و تمهیدات لازم در روستاها برای افزایش امید به زندگی و رونق کسب و کار در روستاها می‌باشد که امیدواریم مسئولان شهرستان نیز به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی، افزود: روستاهای استان آذربایجان‌شرقی بالاخص منطقه ارسباران با آب و هوای مناسب، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و با غذاهای طبیعی بهترین مکان برای حضور گردشگران داخلی و خارجی است که امیدواریم شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران با کمک مسئولان محلی در این خصوص برنامه‌ریزی کنند و مجموعه استانداری آماده همراهی و همکاری در این زمینه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.