تحولات لبنان و فلسطین

بیرجند/قدس آنلاین: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فرامین رهبری را در زندگی خود پیاده کنیم و با وحدت و همدلی در تمام عرصه‌ها پیروز شویم گفت: شهداء تمام هستی خود را در راه رضای خدا دادند و ما نیز باید تلاش کنیم در مسیر اسلام و شهداء حرکت کنیم.

احیاء فرهنگ شهادت و وحدت و همدلی رمز پیروزی در همه عرصه هااست

سرهنگ علی قاسمی در آیین پیاده‌روی خانوادگی آدینه 18 بیرجند، اظهار داشت:در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از مناطق در کشور ویران شد اما امروز این مناطق با همت مردم آباد شده است،
وی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم در جنگ هشت سال دفاع مقدس حماسه بی‌نظیری خلق کردندو باید قدردان آنان بود، گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان جانانه از میهن دفاع کردند و شجاعانه در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادند و پیروز شدند.
قاسمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ملتی که مقاوم باشد و آمادگی خود را حفظ کند به طور قطع پیروز است و بنده نیز به آینده امیدوار هستم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرامین رهبری را در زندگی خود پیاده کنیم و با وحدت و همدلی در تمام عرصه‌ها پیروز شویم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی پیش‌بینی شده است و در این هفته از ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهداء تجلیل به عمل می‌آید.
وی با اشاره به سالروز تشکیل نیروی انتظامی در سال 70 به دستور مقام معظم رهبری، ادامه داد: تمام نیروهای مسلح کشور از صلابت و اقتدار برخوردار هستند و آرامش را به مردم هدیه می‌دهند و نیروی انتظامی نیز برای مقابله با توطئه‌ها و شرارت‌ها تشکیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.