قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، با تبریک انتخاب شهردار تبریز به عنوان شهردار برتر حوزه گردشگری کشور گفت: تقدیر رئیس‌جمهور از دکتر نجفی شهردار تبریز، از پیشرفت چشمگیر عمران و آبادانی تبریز در گسترده کشور حکایت دارد.

دستاوردهای گردشگری تبریز به نقطه عطف خود رسیده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال‌های اخیر، در سایه همدلی و اتحاد مدیریت شهری و استانی، شاهد ثمرات مهمی در شاخص‌های گردشگری تبریز بوده‌ایم؛ این دستاوردها، فراتر از حوزه تبریز بوده و در خدمت اهداف گردشگری استان و شمال‌غرب کشور است.

وی با اشاره به این که دستاوردهای گردشگری تبریز به نقطه عطف خود رسیده است، اضافه کرد: این دستاوردها، مرهون تلاش بی‌وقفه تیم مدیریت شهری و در راس آن‌، دکتر نجفی شهردار تبریز است؛ در واقع مدیریت هوشمند و جهادی شهرداری، موجب شد شاهد انتخاب شایسته شهردار تبریز به عنوان  «شهردار برتر حوزه گردشگری کشور» و تقدیر از سوی رئیس‌جمهور باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: بعد از توفیقاتی از قبیل نمایندگی شهرداران کشور، مدیریت اطلس شهرهای اسلامی و عضویت در هیئت رئیسه سازمان شهرهای متحد خاورمیانه، امروز شاهدیم که شهردار تبریز به عنوان تنها شهردار کشور، در حوزه گردشگری مورد تقدیر رئیس‌جمهور قرار می‌گیرند که این موضوع باعث افتخار است.

پورمهدی در عین حال تاکید کرد: این موفقیت مهم، قطعاً مسئولیت خدمتگزاران شهر و شهردار محترم را در پیگیری اهداف گردشگری، سنگین‌تر و ضرورت تعامل و همدلی تلاشگران توسعه شهر را بیشتر می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.