«ایهود باراک» وزیر جنگ و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزیده می‌شود، روابط حسنه دو رژیم ادامه خواهد یافت.

روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از انتخابات با قدرت ادامه می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در حالی که اولین مناظره تلویزیونی «دونالد ترامپ» و «هیلاری کلینتون» نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد، «ایهود باراک» وزیر جنگ و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بر تداوم روابط حسنه اسرائیل و ایالات متحده بعد از این انتخابات تاکید کرد.
باراک با بیان اینکه روابط اسرائیل و آمریکا به قدری محکم است که بعد از انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز به قدرت قبل ادامه خواهد یافت، گفت: «هر کسی که انتخاب شود (کلینتون یا ترامپ) ارزش‌های واقعی مشترک و سنت ارزشمند همکاری آمریکا و اسرائیل را انعکاس خواهد داد. »
به نوشته وبگاه «فاکس نیوز» وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری همچنان قوی‌ترین متحد رژیم صهیونیستی باقی بماند، افزود: «هیلاری و کلینتون‌ها را برای دهه‌ها می‌شناسم، او نیز اسرائیل را به خوبی و با صمیمیت می‌شناسد. »
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ادامه داد: «دونالد ترامپ نیز در حال یادگیری چنین چیزی است اما بطور اساسی] اسرائیل [را می‌شناسد و با اسرائیلی‌ها زیادی آشناست. ترامپ و کلینتون خانواده‌های یهودی دارند. تا زمانی که اسرائیل در کانون توجه باشد، سنت ارزشمند روابط نزدیک ادامه خواهد یافت. »
ایهود باراک چندی پیش با «ایوانکا ترامپ» دختر دونالد ترامپ که به اراضی اشغالی سفر کرده بود، دیدار داشت.
پیشتر ترامپ و کلینتون هر دو در دیدارهای جداگانه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی وعده داده بودند روابط آمریکا و اسرائیل را تقویت کرده و رژیم صهیونیستی را متحدی قوی برای این کشور توصیف کرده بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.